T68i contra 6310
Fra : Inbound \(2860\)

Dato : 30-09-02 20:51

Hej NG

Hvilken skal jeg vælge T68i eller 6310??

/Mic

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 30-09-02 21:00

Jeg er mere til 6310i pga. T68'eren er røvlangsom i menuerne.... Hvor 6310i
er meget bedre. dog er farvedisplayet i T68'eren fedt.

Fra : MaRk

Dato : 30-09-02 21:14

> Jeg er mere til 6310i pga. T68'eren er røvlangsom i menuerne.... Hvor
6310i
> er meget bedre. dog er farvedisplayet i T68'eren fedt.

Hvad jeg har hørt så er T68i ikke langsom mere med de nyeste software.

Fra : Unlock.Nykøbing.M

Dato : 30-09-02 21:42

--

**************UNLOCK*************
og rep af div mobil tlf. 40402050.

"Unlock i Horsens" <olesan@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Jeg er mere til 6310i pga. T68'eren er røvlangsom i menuerne....

Nu ved jeg jo ikke def på "røvlangsom"
men jeg har i hvertfald været meget glad for min T68I og den er ihvert fald
lige så hurtig som den 6310 jeg har prøvet.

> [...]

"Inbound (2860)" <mic*remove*@inbound.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hvilken skal jeg vælge T68i eller 6310??
Det vil altid være en smagssag "nogen tager moderen andre tager datteren>

Fra : Sebastian Steen

Dato : 30-09-02 22:11

Unlock.Nykøbing.M wrote:
[... mon jeg nogensinde finder ud af hvad han skrev?]

Kan man lokke dig til at kigge på:
http://www.usenet.dk

Og specielt på :
"Citater og hvordan man svarer på indlæg"

Sebastian Steen

Fra : MaRk

Dato : 30-09-02 21:16

> Hej NG
>
> Hvilken skal jeg vælge T68i eller 6310??

Du skal vælge T68I fordi den kan en del ting som 6310 ikke kan være med på.

Jeg har hørt fra nogle T68I ejere at det er en af de meste helstøbte
mobiler. M. hensyn til størrelse, vægt, funktioner osv.

Fra : Format C:\\

Dato : 01-10-02 12:22

Hvis du skal bruge tri-band og bluetooth ska du klart vælge T68i. Har den
selv - havde 6310 før, men bluetooth delen var langsom og besværlig. Og ja,
den nye software (fik den i sidste uge) har gjort underværker i menuerne.

Mvh. Format C:

Fra : MaRk

Dato : 01-10-02 16:42

Hvis du stadig er i tvivl så prøv at læs lidt på
www.mobilsiden.dk/mobildebat

MaRk

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 01-10-02 19:20

"Inbound (2860)" <mic*remove*@inbound.dk> skrev i melding
> Hej NG
>
> Hvilken skal jeg vælge T68i eller 6310??
>
> /Mic

Begge telefonene er meget bra, men T68i er den best utstyrte. Den har også
et mer moderne display, som i tillegg har farger. Displayet kan vise flere
linjer enn på 6310i, fordi man kan justere tegnstørrelsen. Kalenderen i T68i
er svært god. T68i er klart mindre (kortere), dersom størrelse spiller noen
rolle. Nokia har klart raskere menyer, og SMS-redigering. Men programvaren i
T68i er raskere enn på T68 (T68 kan dog oppgraderes). T68i har ikke java.
Ingen av telefonene har utskiftbart display.

Sonyricsson-eiere nyter godt av nettsteder der man kan laste ned gratis
logoer, bagrunner, tema osv. F.eks www.esato.com

Uansett valg, får du en telefon av høy klasse, men jeg ville valgt T68i.

Mvh

Thorolv Valentinsen