Forskel Athlon normal + in-a-box !
Fra : Jorgen Andersen

Dato : 01-10-02 04:58

Hej !

Jeg skal til at købe en ny Athlon XP processor, og de fåes normal +
In-a-Box. Nogen der har erfaring om in-a-box larmer mere end f.eks. en køler
?? Eller er de fuldstændige lydløse ??

mvh
jorgen

Fra : Martin K

Dato : 30-09-02 20:34

Jorgen Andersen wrote:
> Jeg skal til at købe en ny Athlon XP processor, og de fåes normal +
> In-a-Box. Nogen der har erfaring om in-a-box larmer mere end f.eks.
> en køler ?? Eller er de fuldstændige lydløse ??

Hvad jeg har hørt er AMD's in-a-box kølere ikke verdens mest lydløse...
Ville hellere satse på at købe een normal + en Thermal Take Silent Viking...

--
Martin K

Fra : Jorgen Andersen

Dato : 01-10-02 06:02

Samme jeg ville gøre - indtil jeg fandt ud af det med "in-a-box"..

- jorgen

Fra : Trygleren

Dato : 30-09-02 20:41

Jeg har købt min AMD In-A-Box. Den larmer en del, men det er ikke noget som
NoiseKiller ikke kan gøre noget ved =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Jorgen Andersen

Dato : 01-10-02 06:02

og Noise Killer er ??

Fra : Trygleren

Dato : 30-09-02 22:20

> og Noise Killer er ??

Lydisoleringsmateriale. Det er nogle plader der dæmper både vibrationsstøj
og mekanisk støj(blæser).
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404657945

Power Snooze er et billigt og godt alternativ
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1254647891

Men humlen er, at din Boxkøler larmer BETYDELIGT mere end næsten alle andre
tilgængelige kølere.

Fra : Bachelor®

Dato : 30-09-02 23:08

"Trygleren" <TryglerenSLETDETHER@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3d98bff0$0$52279$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Men humlen er, at din Boxkøler larmer BETYDELIGT mere end næsten alle andre
> tilgængelige kølere.

Det er grebet ud af luften og ikke rigtig.

Fra : Hennning Præstegaard

Dato : 30-09-02 23:52

Bachelor® wrote:
> Det er grebet ud af luften og ikke rigtig.

Hvis det er sandt, står det dæme dårligt til med de andre
produktienter af køler. For min boxed køler til Atlon xp
larmer vildt meget og jeg har fortrudt mit køb.

Det giver et ekstra spørgsmål. Hvordan piller jeg den larmbasse
af igen uden at skade cpu'en? Der sad noget varmeledende
tape på køleren, hvordan får jeg det af uden at knække cpu'en

mvh
Henning

Fra : Leony

Dato : 01-10-02 09:02

"Hennning Præstegaard" <onkelhenning@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan piller jeg den larmbasse af igen uden at skade cpu'en?

Gentager processen som da du monterede den bare i omvendt rækkefølge,
samtidig med at du er meget forsigtig.
Der er vist nogle anvisninger på AMD's hjemmeside.

> Der sad noget varmeledende tape på køleren,
> hvordan får jeg det af uden at knække cpu'en

Du kan bruge sprit, acetone eller isopropylalkohol.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Trygleren

Dato : 01-10-02 12:55

> Det er grebet ud af luften og ikke rigtig.

Næh, det er det sådan set ikke. Den larmer ad helvedes til. Længere er den
historie ikke.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 30-09-02 23:18

Jorgen Andersen skrev bl.a.:

> Hej !
[snip]

Hej.
Får du ikke lige fikset din tidszone? Den er sat til -07:00... altså et sted
i USA.

--
Lars