Hvor stor CPU på Asus A7V133
Fra : Jorgen Andersen

Dato : 01-10-02 04:57

Hej !

Hvor stor en AMD processor kan man maksimalt smække på det bundkort ??

- jorgen

Fra : Jorgen Andersen

Dato : 01-10-02 05:11

og iøvrigt.. jeg kan vel godt købe en CPu med 266 FSB ??

Fra : Thomas Bowers

Dato : 01-10-02 20:08

"Jorgen Andersen" <thunderbird@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> og iøvrigt.. jeg kan vel godt købe en CPu med 266 FSB ??

Yep....dit bundkort understøtter 266 fsb

Hilsen Thomas

Fra : Cleaner

Dato : 30-09-02 20:45

On Mon, 30 Sep 2002 20:56:45 -0700, "Jorgen Andersen"
<thunderbird@tiscali.dk> wrote:

>Hej !
>
>Hvor stor en AMD processor kan man maksimalt smække på det bundkort ??

Denne side bør kunne give dig et hint om hvad max er:
http://www.a7vtroubleshooting.com/info/cpu/index.htm

Cleaner
- der har en XP2000+ siddende i sit A7V133 !

Fra : Jorgen Andersen

Dato : 01-10-02 06:28

sur røv.. mit mb er revision 1.01. Dvs ingen support for Palomino..

Fra : Cleaner

Dato : 30-09-02 22:27

On Mon, 30 Sep 2002 22:28:18 -0700, "Jorgen Andersen"
<thunderbird@tiscali.dk> wrote:

>sur røv.. mit mb er revision 1.01. Dvs ingen support for Palomino..
>Athlon XP "Palomino"

Ja, men du kan ikke helt regne med hvad der står på omtalte side, da
jeg har et A7V133 rev 1.05 og der kunne jeg sagtens bruge en XP2000+,
og i følge omtalte side skulle det ikke kunne lade sig gøre (det er
nok bare ikke blevet testet!). Men opgradér din bios, og find en
forhandler der er villig til forsøge at sætte en større cpu i dit
bundkort, det kan jo være det kan lade sig gøre alligevel......!

Cleaner