Panic Room
Fra : Eskil Frantzen

Dato : 30-09-02 18:00

Det er da en genial film. Jeg var meget imponeret over den måde der bliver
leget med kamera vinkler osv. Virkeligt kræs. Bare den effekt med
bogstaverne i starten af filmen fik mig til at tænke wow :)

Ville dog gerne have set den i en biograf som f.eks. imperial.

Fra : Stefan Holm

Dato : 30-09-02 18:12

"Eskil Frantzen" <lampen68@tiscali.dk> writes:

> Det er da en genial film.

Handlingsmæssigt er den ganske ordinær. Noget under Finchers
sædvanlige niveau.

> Jeg var meget imponeret over den måde der bliver leget med kamera
> vinkler osv. Virkeligt kræs. Bare den effekt med bogstaverne i
> starten af filmen fik mig til at tænke wow :)

Der er vi så helt enige. Rent visuelt er den fremragende, men det er
jo også et af Finchers varemærker.

> Ville dog gerne have set den i en biograf som f.eks. imperial.

Ja, det var bestemt pengene værd.

--
"Mount Everest. Forbidding, aloof, terrifying.
The mountain with the biggest tits in the world."

Fra : Oskar Stern

Dato : 01-10-02 21:44

"Eskil Frantzen" <lampen68@tiscali.dk> wrote in message
> Bare den effekt med
> bogstaverne i starten af filmen fik mig til at tænke wow :)

Er det ikke taget fra en Hitchcock film (måske "north by north west"), eller
er det bare mig der husker helt forkert?

Oskar Stern
"Don't say things about people you don't know, that's what the Russians
do" - Bart Simpson