Huskatte i Sorø
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 30-09-02 17:58

Hejsa!
Jeg kom ikke selv til udstilling i Sorø, men håber at nogen her måske
har haft øjnene med sig i weekenden. Var der nogen der så huskattene på
udstillingen, og måske hvem der vandt? Jeg tænker på selv at udstille i
Glostrup i november, og vil jo gerne høre lidt om hvilke katte der begår
sig bedst, vi har jo en del at vælge imellem *smil*. Selv har jeg en ide
om at det helst skal være store hankatte.... men det er måske en fordom?

Hilsen Dorthe

Fra : Mette Jensen

Dato : 30-09-02 18:37

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com>

> [...]
> sig bedst, vi har jo en del at vælge imellem *smil*. Selv har jeg en ide
> om at det helst skal være store hankatte.... men det er måske en fordom?

Jeg ved ikke hvem der vandt men der var 2 hankatte tilmeldt og et kuld
killingere.
Killingerne var dog "kun" til salg, tror jeg.

På Racekattens side kommer resultaterne om en uges tid.

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.