Sorte oliven i glas
Fra : Erik Nielsen

Dato : 24-02-01 06:31

Vores 6 år gamle kasterede "Lillemis" på 6 kg opfører sig helt kulret,
når der er åbnet et glas sorte oliven. Katten ruller sig i
køkkenrulle, hvor der har ligget oliven på.

Er det almindeligt, at katte reagerer på sorte oliven?

--
Erik Nielsen
Rønne

Fra : Miss Zee

Dato : 24-02-01 09:37

> Er det almindeligt, at katte reagerer på sorte oliven?

Min ene kat er helt ekset med oliven, både grønne & sorte. Først går den
vilde jagt hen over gulvet og sidenhen bliver den spist med stor fornøjelse.
Jeg giver hende selvfølgelig kun dem uden sten.

--
Rå - men hjertelig - hilsen,

Miss Zee
'Hvis vi ingen fejl havde, ville vi
ikke glæde os så meget over at
bemærke dem hos andre'
La Rochefoucauld

Fra : Mette Lauritsen

Dato : 25-02-01 11:04

Hej!

Jeg købte nogle sorte oliven til Cocio, og håbede så, at der virkelig ville
blive fis og ballade - men han satte sig og ignorerede olivenen! Lidt senere
dabbede han lidt til den (men det gør han med alt, jeg kaster på gulvet), og
lod den så ligge. Han er nok bare ikke til oliven...

Det han indtil videre er gået mest amok med, er terninger. De får den store
tur henover stuegulvet - indtil de forsvinder!

Mvh. Mette BjM

Fra : Praxis

Dato : 26-02-01 12:34

Jeg har ikke hørt eller oplevet det med sorte oliven, men prøv at gi' din
kat en frisk gulerod med top en dag*GGG* Næsten lige så godt som kattegræs

--
VH Praxis©