MS Windows
briani 27239
Proceslinie problemer i XP og 2000...
Fra : Jacob Tranholm

Dato : 30-09-02 15:46

Jeg har nu et par gange oplevet at proceslinjen forandrer form...

Lige pludseligt er værktøjslinjerne "Adresse" og "Hyperlinks" blevet
aktiveret i proceslinjen - og jeg kan ikke slippe af med dem igen. Jeg kan
sagtens deaktivere værktøjslinjerne og få min normale proceslinje, hvor der
bare er start-menuen og "Hurtig start", men efter en genstart af computeren,
får jeg den samme irriterende proceslinje...

Jeg har oplevet dette i både Windows XP og 2000. Jeg kører i øjeblikket med
en 2000, hvor samtlige opdateringer er installeret fra Microsoft.

Hvordan gemmer man proceslinjen data permanent???

Mvh. Jacob Tranholm