Mr. President
Fra : Charlotte Feilberg

Dato : 30-09-02 14:41

Allo,

Jeg sidder og mangler titlen på en sang, der indeholder noget lignende disse
ord:

"Don't **** Mr. President" yadda yadda yadda "The danger is imminent"

Det noget rap/hip-hop agtigt noget, men vist også lidt af et hit, dvs. ikke
noget undergrounds noget :)

Anyone?

/hero|ne

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 30-09-02 20:07

Sam - Mr. President

Fra : Michael Schrøder

Dato : 30-09-02 20:09

Charlotte Feilberg <prozac@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:an9k8r$q8s$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
>
> "Don't **** Mr. President" yadda yadda yadda "The danger is imminent"
>
> Det noget rap/hip-hop agtigt noget, men vist også lidt af et hit, dvs.

ZTV-sverige spiller ret tit et nummer der hedder Mr. President, og den er
med en (gruppe) der kalder sig "Sam"......

Håber det er den.
Michael

Fra : Charlotte Feilberg

Dato : 01-10-02 08:15

"Michael Schrøder" <skjernvej38b@mail.dk> wrote in message
> ZTV-sverige spiller ret tit et nummer der hedder Mr. President, og den er
> med en (gruppe) der kalder sig "Sam"......
>
> Håber det er den.
> Michael

Det var det jo =D
Takker!