Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Billeder taget med HP 120
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 30-09-02 14:34

Hej med jer.

Der er jo altid nysgerrighed efter hvordan kvaliteten er på de forskellige
digicam's, så jeg har her uploadet 24 billeder fra en festlig fredag aften.
De er taget med et HP 120 cam, som jeg købte samme dag i Bilka for 999,-.
Den opløsning billederne vises i er den som de er taget i. Dvs den laveste
af de tre som kameraet tilbyder. Nogen af billederne bærer præg af
dårligthåndværk rent fotografisk, men det er jo heller ikke det jeg skal
vise

En del af dem har jeg justeret levels på i photoshop.

Til 999,- synes jeg faktisk at kameraet gør det fotræffeligt. Der er i
øvrigt plads til ca. 54 billeder af denne størrelse på den interne
hukommelse på 4Mb i kameraet.

--
Kind regards,
Morten Bock Sørensen, Århus N, Denmark.

Fra : Digit

Dato : 30-09-02 19:21

«Morten Bock Sørensen" <news"NOSPAM» lavede et kragehop, og skrev:

| Der er jo altid nysgerrighed efter hvordan kvaliteten er på de forskellige
| digicam's, så jeg har her uploadet 24 billeder fra en festlig fredag
aften.

URL? Jeg har ikke rigtig kunne finde noget på dit site.

--
/Digit

»Verily, I have often laughed at the weaklings who
thought themselves good because they had no claws.«
F.W.N Thus spoke Zarathustra/Also sprach Zarathustra

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 30-09-02 21:49

> URL? Jeg har ikke rigtig kunne finde noget på dit site.

DOH!

glemte URL'en

http://www.mortenbock.dk/foto/shop4/

sådan

Fra : Stig Kjøller

Dato : 02-10-02 21:03

Vel fine til prisen, men noget kornede og for mange røde øjne, blitzøjne
altså. Uskarpe, men som sagt til prisen rimelige.
Stig