MS Windows
briani 27239
DiskImage program
Fra : meiland

Dato : 30-09-02 14:21

Er der nogle, der kender et program ala Norton Ghost, bare som
free/shareware. Ikke demo, med mindre der ikke er begrænsninger i
programmet.hvordan man gør dette så kontakt mig venligst!!er skal skiftes ud med
osv.

http://www.kandu.dk/

Fra : SonofonoS

Dato : 30-09-02 16:14

Prøv evt DriveImage 2002. Der ligger en gratis "prøve"-version på
http://kickme.to/fosi

SonofonoS

Fra : Pico

Dato : 30-09-02 17:14

SonofonoS wrote:
> Prøv evt DriveImage 2002. Der ligger en gratis "prøve"-version på
> http://kickme.to/fosi

Den var ny "gratis "prøve"-version" ))) Den vil jeg huske.
Pico

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-09-02 18:01

In dk.edb.system.ms-windows, SonofonoS wrote:

>Prøv evt DriveImage 2002. Der ligger en gratis "prøve"-version på
>http://kickme.to/fosi

Til din information er 2003-udgaven udkommet.

--
Lars Stokholm

Fra : Pico

Dato : 01-10-02 21:00

Lars Stokholm wrote:

> Til din information er 2003-udgaven udkommet.

Er du sikker på det ? Jeg mener det er Gohst der er kommet i 2003
udgaven.
Hos PowerQuest reklamere de da også kun fo 2002. Se nedestående.

Drive Image® 2002 is a complete solution for disaster recovery, backups,
and system upgrades. Drive Image 2002 protects data on your hard drive
from virtually any computer disaster. With its new Windows interface and
integrated partitioning technology, Drive Image 2002 maintains its position
as the premier disk imaging utility. Designed for PC users of all levels, you
can depend on the proven technology of Drive Image.
Pico

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-10-02 21:20

In dk.edb.system.ms-windows, Pico wrote:

>Er du sikker på det? Jeg mener det er Gohst der er kommet i 2003
>udgaven.

Du har helt ret... Jeg aner ikke hvorfor jeg forvekslede dem ;)

--
Lars Stokholm