HJELP DRIVERE TIL ADAPTEC NETVÆRKSKORT
Fra : RaidMaster

Dato : 24-02-01 02:12

HJELP JEG TRENGER DRIVERE TIL ADAPTEC ANA-6944A/TX

TIL WINDOWS 2000
HILSEN

Ronny Nymoen

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 24-02-01 02:38

Hej "RaidMaster" <raid0@enter.vg>

>HJELP JEG TRENGER DRIVERE TIL ADAPTEC ANA-6944A/TX

Din caps-lock er gået i stykker.

>TIL WINDOWS 2000

Med mindre NT4 driverne fungerer eller de ikke har ajourført deres
hjemmeside så er du out-of-luck.

Køb netkort fra en producent der kan finde ud af at levere opdaterede
drivere, f.eks. Intel.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Flemming Riis

Dato : 24-02-01 02:47

On Sat, 24 Feb 2001 01:38:09 GMT, Lars Kim Lund <larskim@mail.com>
wrote:

>Med mindre NT4 driverne fungerer eller de ikke har ajourført deres
>hjemmeside så er du out-of-luck.

Det gør de ikke

>Køb netkort fra en producent der kan finde ud af at levere opdaterede
>drivere, f.eks. Intel.

Vi smed 3 af dem efter vores pusher da de ikke kunne 2K

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 24-02-01 03:07

Hej Flemming Riis <flemming@riis.nu>

>Det gør de ikke

Næh, det regnede jeg heller ikke med - og specielt ikke
netkorts-drivere.

>Vi smed 3 af dem efter vores pusher da de ikke kunne 2K

Skrammel, jeg havde egentlig forventet bedre fra Adaptec. Det er jo
DEC baseret, mon man kan snyde med DEC drivere, eller er årsagen måske
at DEC ikke længere supportere det (DEC, hvis det altså står for
Digital, er jo blevet mere eller mindre gift med intel chipsæts)

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 24-02-01 09:50

Hej Lars

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> skrev i en meddelelse news:ai5e9tkoitdtpn4b21aqi16iltpnjblsb1@sunsite.auc.dk...

> (DEC, hvis det altså står for
> Digital, er jo blevet mere eller mindre gift med intel chipsæts)

Det har Compaq jo også været længe, så der er nok en sammenhæng.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 24-02-01 09:59

Hej "Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk>

>Det har Compaq jo også været længe, så der er nok en sammenhæng.

Ja, det var det jeg mente. Compaq har så vidt jeg husker brugt Intel
chipsæt til deres store produkter i mange år - og for en 2-3 år siden
droppede de deres egen netflex/netintelligent produkter og sidenhen
deres (og DEC's) netværksprodukter (til Digital Networks, Extreme
Networks og SMC Networks).

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/