Splitcane 889
Fra : Ukendt

Dato : 30-09-02 12:23

Jeg er for ganske nylig flyttet til Skodsborg, hvor min pige bor. MEN
Når man nu er glad for fluefiskeri, og godt vil på kysten en gang imellem,
hvor går man så hen nord for KBH?
Jeg interesserer mig også en lille smule for surfcast, har nogle et par
lokale ideer hertil?

Mvh
Per K

Fra : Thomas

Dato : 30-09-02 12:29

Du sjosker ned til stranden og fisker. Husk fredningsbæltet omkring
Mølleåen. Ørreder er der nok af.

Thomas (og jeg har bevist det masser af gange)

Fra : Anders & Berit

Dato : 30-09-02 16:07

Hej Per.

Check her, du er altid velkommen til at kontakte en af de nævnte personer.

http://www.dansksurfcastingklub.dk

mvh
Anders