Ericsson r 380s unlock
Fra : Torben Andersen

Dato : 24-02-01 01:30

Hejsa

Er der nogen der kan hjælpe mig med en eller anden måde at unlocke min r
380s'er, jeg har søgt alle steder, men der står ikke meget om den telf. på
nettet, jeg har kabel, (da det jo medfølger).

På forhånd tak

Torben

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-02-01 08:27

"Torben Andersen" <torbena@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:xgDl6.126> Er
der nogen der kan hjælpe mig med en eller anden måde at unlocke min r
> 380s'er, jeg har søgt alle steder, men der står ikke meget om den telf. på
> nettet, jeg har kabel, (da det jo medfølger).

Er den ikke over 6 måneder gammel?

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Torben Andersen

Dato : 25-02-01 22:53

Hejsa

Nej den er kun 2 mdr. gammel