IE6 problemer
Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 30-09-02 10:49

Hej !

Jeg har nogle problemer med ie6.
Når jeg går ind på www.biva.dk kommer menuen til venstre ikke frem. Der er
bare en ramme og en lille tegning øverst til venstre.
Jeg har anden maskine, hvor det ikke er et problem. Så hjemmesiden kører.
Jeg kan ikke se nogle forskel i IE6 opsætningen på de forskellige maskiner.
Er der nogle her der kender til problemet og en evt. løsning ?

Jeg bruger ie6 og win2000 engelsk versioner.

Med venlig hilsen
Rasmus Berntsen

Fra : Kurt Lund

Dato : 30-09-02 11:05

"Rasmus Berntsen" <rb_og_mkn@mobilixnet.dk> skrev:

> Jeg har nogle problemer med ie6.

Nej, det er ikke ie6, men Biva der har et problem.

> [...]
> Jeg kan ikke se nogle forskel i IE6 opsætningen på de forskellige maskiner.

Biva har valgt en fuldstændig uigennemtænkt løsning, hvor de kun har en
javamenú og ingen alternative navigeringsmuligheder.
Jeg gætter på, at du ikke har installeret java virtual machine på den maskine,
der har problemer.

Biva (og chefens sønnemand) burde skamme sig meget.

--
Kurt Lund

Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 30-09-02 12:37

"Kurt Lund" <kl@fabel.dk> wrote in message

> [...]
maskine,
> der har problemer.
>
> Biva (og chefens sønnemand) burde skamme sig meget.

Tak for svaret. Jeg har selv løst problemet imens og du har ganske ret. Jeg
installerede et Java plug-in og så virkede det.

Jeg fandt problemet ved at bruge mozilla, som brækkede, sig i modsætning til
IE6 der bare kørte derud af som intet var galt.

Med venlig hilsen
Rasmus Berntsen