Emnet på forhånden tilskrevet?
Fra : Monie Jacobsen

Dato : 30-09-02 10:15

Hej
Kan man tilskrive Emne:, et navn på forhånden, når der trykkes på knappen
mailto:post@mmmm.dk ?
Og så tilskrive emnet på forhånden.

Mvh
Monie

Fra : Viggo

Dato : 30-09-02 13:41

På min side om Regnbuekassen står der sådan:

Vest&amp;body=Skriv navn, Adresse, Postnr. og By, så sender vi snarest info
om Foreningen Regnbuekassen Vest">sek@regnbuekassen.dk</a>&nbsp; </p>

- og det virker fint. Hvis det kun er emnet, er det kun subject, du skal
bruge. Body= skriver en tekst i emailen.

Vh
Viggo

Fra : Monie Jacobsen

Dato : 30-09-02 14:48