SLUT MED COUNTERSTRIKE!!!!
Fra : KL

Dato : 30-09-02 09:56

www.onlinecheating.de

Og nej, hverken Crashguard eller lign fanger noget som helst. Jeg har
testet i weekenden. Selv på boomtown kan man som største læthed smadre
alt og alle med det tool. Jeg har mistet alt for CS, når det er så
nemt at snyde og slippe af sted med det.
Jeg er virkelig chokeret, og synes at I skal være klar over hvor nemt
det er, og hvor ofte det også sker.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-09-02 10:11

"KL" <mailbox32@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nemt at snyde og slippe af sted med det.
> Jeg er virkelig chokeret, og synes at I skal være klar over hvor nemt

Hvorfor er det mere udbredt i CS end i andre multiplayer-spil?

Mvh Thomas

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-09-02 17:55

In article <an94f1$14rh$1@news.cybercity.dk>, Thomas Hjort wrote:

> "KL" <mailbox32@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er det mere udbredt i CS end i andre multiplayer-spil?

Fordi det er populært blandt bumsebefængte teenagere der
ser snyd og bedrag som en acceptabel måde at komme frem på.

Og vel så det faktum at det er let at lave mods til spillet.

Et super multiplayer spil er Myth 2 Soulbligther. Ingen snyd her.

MS købte desværre firmaet for at holde deres spil væk
fra Mac og Windåse.

Fra : LowLifeDK

Dato : 30-09-02 19:33

> Hvorfor er det mere udbredt i CS end i andre multiplayer-spil?

Det er ligesom i den virkelige verden :

De hvide får spiser mere end de sorte får,- fordi der er flest hvide får !

Simpelt Hr. Hjort

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-09-02 10:28

Tja, jeg har hørt mange rygter om cheats i CS de sidste par år. Af samme
årsag er jeg aldrig gået i gang med at spille det, selv om mange siger det
er fedt. Men jeg kan nu ikke se det sjove i at få tæv af en bunke uduelige
spillere som mener det er nødvendigt at snyde for at kunne være med. Og det
breder sig jo som ringe i vandet. Så er der flere og flere der vil bruge
cheats, "for det gør de andre jo også". Jeg gider simpelthen ikke bruge tid
på det.

Til gengæld er jeg totalt grebet af MoHAA. Glæder mig til at mision packen
"Spearhead" kommer ud inden jul (hvis det holder). Er der nogen der ved om
der forekommer noget særlig cheat i MoHAA? Jeg har hørt noget om en aimbot.
Og af og til støder støder jeg på nogle der leger flying pigs i luften og er
usynlige, fordi serveren giver mulighed for cheat og noclip. Og hvad med
Battlefield 1942, som jeg overvejer at investere i? Men det spil er vel for
nyt til at man rigtigt kan sige noget om det endnu.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 30-09-02 10:30

> www.onlinecheating.de

hvilken af cheatsene drejer det sig om??

ras

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 30-09-02 15:23

> [...]
> nemt at snyde og slippe af sted med det.
> Jeg er virkelig chokeret, og synes at I skal være klar over hvor nemt

Hejsa

må desværre skuffe dig, hovedparten detecters både af hlguard og VAC, vac
kom med en nyhed i lørdags, med at bruge deres beta som blocker for alle
wallhacks, men desværre er det ikke alle servers der gør det eller opdatere
hlguard når der udkommer en ny, kan lige pointere at bommtown ikke køre med
hlguard og det køre nok heller ikke beta versionen, der kom ud i lørdags på
boomtown. Man kan læse om Vac's beta mondul der udkom i lørdags her
http://www.counterstrikecenter.com/news.phtml?id=145590&language=en og det
her er hvad der blev addet til VAC's detection liste i onsdags:
a.. Detection of OGC 10.1b, Joolz, and GoldFinger.
b.. Fixed secure-global bans not taking effect sometimes.
c.. Fixed secure-global banned players being allowed to connect to secure
servers (sometimes).
samt at United admins som laver hlguard også detecter en del og er godt at
lade hlguard tage sig af wallhack og aimbot og vac tage sig af resten indtil
vac officelt adder wallhack detecting og ikke som beta. De seervers jeg
spiller på er det gene langt mellem cheaterne, da serverne blir opdateret
jævnligt med anitcheat, samt dem der muligvis når igennem anitcheaten og
bruger cheat blir bustet af adminerne. Desuden brokker i jer om alt det
cheats tjaa det er irreterende, kan jeg godt give alle ret i, men uden de
huller i HL, ville der ikke være nogen mods til HL idag, desværre er det
også de huller cheats bruger :( men lad os nu se hvad condition zero har at
byde på, når det kommer frem, om det ikke blir afløseren til counter-strike
med færre cheats.

Men tilgenæld kan jeg også huske i starten da vac kom med en opdatering, der
var alle secure servers cheaterløse i ca 1 mdr. da den detectede samtlige
cheats, samt at udviklerne af cheats åbenbart havde svært ved at hacke det.

Men så længe der er anticheat, så længe vil der være cheats, når et
anticheat blir opdateret, ligeledes blir cheats, da der er folk der syntes,
det er sjovt bare og sidde og hacke sådan noget, så det er mere eller midre
den onde cirkel en hale uden ende.

Hygge

AngelFire

Fra : KL

Dato : 30-09-02 16:12

On Mon, 30 Sep 2002 16:22:36 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"
<angelfire@cyberjunkie.dk> wrote:

Jeg tror de fleste spiller på boomtown, og er overrasket over hvor
nemt det er at snyde, og hvor organiseret det er.
Jeg er pr. dags dato færdig som CSspiller, når det er så nemt at gøre
det.

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-09-02 17:22

"KL" <kallv@hotmail.com> wrote in message
> Jeg er pr. dags dato færdig som CSspiller, når det er så nemt at gøre
> det.

Og jeg er af samme årsag aldrig gået i gang med det.

Fra : GrandOldMan

Dato : 30-09-02 22:14

"Per Nielsen" <dazzler@mknet.dk> skrev i en meddelelse
> "KL" <kallv@hotmail.com> wrote in message
>
> Og jeg er af samme årsag aldrig gået i gang med det.

Under HalfLife er der et mod der hedder dayofdefeat det spiller jeg på nogle
private danske servere... der er cheatscan - men også admin der banner folk
der cheater... thats that.. se evt.: www.dayofdefeat.dk

--
Hilsen

GrandOldMan
CL in TheOutlaws a Danish DayOfDefeat Clan
HP: www.theoutlaws.tk
mIRC: Channel #theoutlaws on Quakenet

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-09-02 22:39

"GrandOldMan" <grandoldman@tcdadsl.dk> wrote in message
> [...]
nogle
> private danske servere... der er cheatscan - men også admin der banner

Takker for linket. Men jeg ved ikke rigtigt. Hvis bare dagen havde flere
timer...;). Spiller meget MoHAA, overvejer at investere i Battlefield 1942,
skal helt sikkert have Unreal Tournament 2003, og så er jeg vel beskæftiget
til Spearhead (mission pack til MoHAA) kommer på banen. Så er der jo også
lidt "fritidsbeskæftigelse" (offline) med Mafia, Mistænkt, NOLF2, SOF2, GTA3
osv.. Pyha.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 01-10-02 00:00

"KL" <kallv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nemt det er at snyde, og hvor organiseret det er.
> Jeg er pr. dags dato færdig som CSspiller, når det er så nemt at gøre

Så finder man da servers hvor det ikke er og servers der opdatere deres
anticheat ofte, som sagt de servers jeg spiller på er også FFA servers men
der går langt imellem der er cheaters, enten er det fordi adminer gør deres
arbejdet, serverne detecter ordenligt, eller/og det er et andet klientel der
spiller på de servers. Ellers kan i jo bare opfordre server adminer til at
opdater til beta server mondulet og beta vac, hvilket jeg ofte gør, til de
server admins hvis det er out of date, som sagt detecter vac den nyeste ogc,
problemet er mere wallhack, som bliver detected i vac beta modellen.

Hygge

AngelFire

Fra : GrandOldMan

Dato : 02-10-02 22:56

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ogc,
> problemet er mere wallhack, som bliver detected i vac beta modellen.

Hej engleild

De server jeg spiller på er også mest FFA... Men når man spiller på de samme
så kender admin en... og når man får en kugle i hatten i respaws f.eks. inde
i et hjørne så er der jo ikke nogen tvivl om wallhack og aimbot og hvad det
nu hedder... Det tager heller ikke lang tid at få en TK'er ud... Dem der
poster penge i en privat server og noget bredbånd vil vel gerne have et godt
ry... så hvis du en dag vil spille DOD så led efter servere der hedder dk
bootcamp og så et nummer.. der er vist på 1 - 3 - 5 -6 - 7.. 2 og 4 er
nede... ellers er der AE elite server... Det er næsten kun danskere der
spiller der... Nogle dage får man høvl og andre dage kan være lidt oven
på... det er jo også fedt..

--
Hilsen

GrandOldMan
CL in TheOutlaws a Danish DayOfDefeat Clan
HP: http://home19.inet.tele.dk/andersson
mIRC: Channel #theoutlaws on Quakenet