Hvad hedder sangen?
Fra : Per

Dato : 30-09-02 09:14

Hvad hedder sangen?

Det kan godt være at det ikke er det rigtige forum at efterlyse denne
sang. Da det er en slags visesang som nok appelere til et mere
midaldrene publikum. Jeg håber alligevel på hjælp eller et godt råd om
hvor jeg kan søge.
Jeg hørte sangen i danmarks radio i 1991. Det var en kvinde som sang og
det var en dansk tekst hvor en kvinde synger til hendes eksmands nye
kæreste. Hun beder hende om at passe godt på ham og takker ham samtidig
for de gode år de har haft sammen. Teksten kredser om at være
taknemmelig for de ting som man lærer af de forskellige kærester som man
har igennem et langt liv. Det er en meget sød sang og jeg vil meget
gerne høre den igen.

Per

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-09-02 11:06

> [...]
> taknemmelig for de ting som man lærer af de forskellige kærester som
> man har igennem et langt liv. Det er en meget sød sang og jeg vil

Lyder som en Åge-klassiker ...

--
Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.