MS Windows
briani 27239
Hvor slår man sine DVD/CDR drev 'fra' såle~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-09-02 09:45

Hvor slår man sine DVD/CDR drev 'fra' således at de ikke starter op når man
f.eks går ind på 'denne computer'?

Og i samme åndedrag, hvor slår man autorun fra?

Mvh Thomas

Fra : Kurt Lund

Dato : 30-09-02 11:17

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor slår man sine DVD/CDR drev 'fra' således at de ikke starter op når
man
> f.eks går ind på 'denne computer'?

Det gør mine nu ikke, (den har jeg aldrig hørt før)

> Og i samme åndedrag, hvor slår man autorun fra?

Denne Computer
Højeklik på dine DVD / CD drev Automatisk afspilning
og så vælg fortag intet

Kurt

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-09-02 11:25

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> man
>
> Det gør mine nu ikke, (den har jeg aldrig hørt før)

Feks: jeg vil installere et spil. Den vælger som default C:\programer. Jeg
vælger at browse min computer for et andet sted spillet skal ligge. Jeg får
nu muligheden for at vælge drev og klikker på 'denne computer' i boksen. Før
'denne computer' åbner høre jeg at mine DVD/CDR - drev starter op og først
når de er checket og computeren ved hvad der ligger på dem får jeg
muligheden for at gå ind på D-drevet.
Det er lidt svært at forklare, men det sker tit at min computer 'hænger'
fordi der automatisk checkes for hvilke skiver der ligger på DVD/CDR -
drevene.

Mvh Thomas

Fra : Kurt Lund

Dato : 30-09-02 11:49

> [...]
> Det er lidt svært at forklare, men det sker tit at min computer 'hænger'
> fordi der automatisk checkes for hvilke skiver der ligger på DVD/CDR -

Hej
Når jeg installere spil vil den også ligge dem i C:\ Programmer\osv \osv\
der går jeg så ind og marker linien så den blive blå , bruge så piltasterne
så blinker ud for det sidste i Programmer sletter dette med Backspace
og skriver evt. C:\spil\ EA games\ osv\

Men at din PC hænger kunne evt. skyldes slidte DVD/CD drev, er den lang tid
om at læse pladerne / kører den op & ned i hastighed
Når jeg går i denne Computer og der ligger plader i begge mine drev
undersøger den ikke mine drev: ( jeg mærker det ikke )

Hvad styresystem bruger du
Kurt

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-09-02 12:47

> [...]

> Når jeg går i denne Computer og der ligger plader i begge mine drev
> undersøger den ikke mine drev: ( jeg mærker det ikke )

De er næsten helt nye. Jeg tror det er fordi de er 40X speed at de er
langsomme at få op i omdrejninger.

> Hvad styresystem bruger du

XP

Mvh Thomas