Warcraft 3 kan ikke komme videre
Fra : Bjarne Schmidt

Dato : 30-09-02 09:28

Hej NG.

Jeg er i gang med Warcraft 3. er nået til afsnit 7 mener jeg. der er 3
wizzards der har lagt
en "blå tåge" jeg ikke kan passere. jeg skal dræbe de 3 men kan kun finde
den ene.

hvor er de 2 andre, og hvordan kommer jeg ind i tågen uden at dø ?
Er der en beskrivelse nogen steder hvor man kan få hjælp når man sidder fast
?

Håber nogen kan hjælpe.

Bjarne

Fra : Frenjon

Dato : 30-09-02 10:14

Brug to sekunder med Google og du finder:

http://www.infoceptor.com/strategy/warcraft3/walkthrough/

Banen du snakker om:
http://www.infoceptor.com/strategy/warcraft3/walkthrough/undead7.shtml

Hvis det ikke er nok er der sikkert flere på Google...
http://www.google.com/search?q=warcraft+3+walkthrough

-Frenjon

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-09-02 17:57

In article <3d980b47$0$69026$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Bjarne Schmidt wrote:
> [...]
> wizzards der har lagt
> en "blå tåge" jeg ikke kan passere. jeg skal dræbe de 3 men kan kun finde

Du løber ind, dræber en. Løber udenfor tågen og healer.

> hvor er de 2 andre, og hvordan kommer jeg ind i tågen uden at dø ?
> Er der en beskrivelse nogen steder hvor man kan få hjælp når man sidder fast
> ?

Brug en søgemaskine. Der er masser af walkthroughs på nettet.

Fra : DeBoss

Dato : 03-10-02 21:41

Hejsa

Jeg kan heller ikke komme igennem den runde, men det er sku fordi mit spil
pludselig har fået ideen at lave en "Fatal Error" og hoppe ud når jeg
spiller..
Jeg har installeret patch 1.02 men det har ikke hjulpet ??

Anyone ?

Mvh DeBoss

Fra : JH

Dato : 04-10-02 09:46

DeBoss wrote:
Er der en beskrivelse nogen steder hvor man kan få hjælp når man

Prøv evt at kigge på http://gamespot.com/gamespot/filters/hints/0,10851,6013054,00.html

Der også www.gamefaqs.com

JH