Medal of Honor - mangler et gemt spil
Fra : Anders Nielsen

Dato : 30-09-02 09:06

Hej.

Der er vel ikke en venlig sjæl, der vil dele et gemt spil med mig?

Min HD gik op i røg i går... eller brændte i hvert fald sammen. På denne HD
havde jeg gemt mine spil til Medal of Honor.

Der skulle vel ikke være en derude, der havde lyst til at sende mig et af
deres gemte spil? Jeg var kommet til banen "Das Sturmgewehr", havde været
nede for at stjæle det våben man skulle tage pluds alt det ammo der var. Var
på vej tilbage og var kommet tl det rum lige efter den lang tunnel, der
svinger jaævnt mod venstre. Spiller i øvrigt på sværeste nivaeu.

Håber der en en flinker person, som enten vil sende det i dk.binaer, eller
maile det direkte til mig.

Tak for venligheden.
Anders

Fra : Anders Nielsen

Dato : 30-09-02 09:08

I wrote:

>Jeg var kommet til banen "Das Sturmgewehr"

(stage 2 - mission 6)

Mvh
Anders