lokalnetværk
Fra : Balledhead

Dato : 30-09-02 08:05

Jeg har 1 stationær og en bærbar som deler adsl via SMC BARRICADE
router/switch. Forbindelsen fungerer perfekt,MEN jeg kan ikke få
lokalnetværk til at fungere, selvom jeg har anvendt den i Win XP
eksisterende guide til opsætning på begge pc'er. De kan ikke "se"
hinanden. den stationære har fået tildelt ip-adresse 192.168.2.4 og den
bærbare 192.168.2.5

http://www.kandu.dk/

Fra : SMBP

Dato : 30-09-02 12:12

Hej,

Kan du pinge den anden maskine?? Hvis du kan, ligger du sikkert i en anden
arbejdsgruppe.

Steffen
Hjælp til netværket www.s-p.dk

Fra : Kim Greve

Dato : 01-10-02 17:57

> [...]
> eksisterende guide til opsætning på begge pc'er. De kan ikke "se"
> hinanden. den stationære har fået tildelt ip-adresse 192.168.2.4 og den

Er brugeren på den bærbare oprettet som bruger på din Win XP computer?

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Kim Greve.

Fra : Morten Larsen

Dato : 01-10-02 21:18

"Kim Greve" <no.private@emails.please> skrev i en meddelelse
> "Balledhead" <Balledhead.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Har du slået xp's indbyggede Firewall fra ? Hvis ikke, så
er der nul hul igennem.

Morten