Godt råd til Soltek SL-75DRV5
Fra : BoBoo

Dato : 30-09-02 07:27

Efter jeg havde problemer med mit nye bundkort (lavt score 3DMark2001 SE).
Gik jeg på jagt efter gode råd her i gruppen og på nettet. Og endelig fant
jeg hvad jeg skulle bruge på nettet:

"Hi all, I 'm running a Soltek 75drv5 with 512MB of 2700 ddr memory,
gforce4ti 4200 (leadtek) with xp2000+,after updating to bios revision 1.5 my
3dmark 2001se score dropped from 10700 to around 8000, so guess what i did
went back to 1.3.. i hope this answers some of your questions..."

- og det var det samme der skete for mig. Jeg gik fra bios 1.5 tilbage til
version 1.3 med det resultat at min score i 3DMark2001 SE gik fra 8027 til
9676. Og ja det var det eneste jeg lavede om. Jeg håber at andre kan bruge
denne info.

MVH

BoBoo

Fra : Henrichsen

Dato : 30-09-02 11:25

"BoBoo" <me@home.com> wrote in message
> [...]
> 9676. Og ja det var det eneste jeg lavede om. Jeg håber at andre kan bruge

Har du prøvet rev. 1.6?
Glem samme sp. i anden tråd, tak

Martin

Fra : BoBoo

Dato : 30-09-02 14:53

> Har du prøvet rev. 1.6?
> Glem samme sp. i anden tråd, tak
>
> Martin

Hej Martin.

Nej - jeg har ikke prøvet 1.6 endnu. Jeg nyder lige at min maskine kører
perfekt.
Har du noget erfaring med 1.6 ??

BoBoo

Fra : Henrichsen

Dato : 30-09-02 16:54

> Nej - jeg har ikke prøvet 1.6 endnu. Jeg nyder lige at min maskine kører
> perfekt.
> Har du noget erfaring med 1.6 ??
>
> BoBoo

Nej, jeg har en T-bird 1400 og bruger 1.3, men da der snart sidder
xp2400+ i soklen, skal der jo flashes til noget nyere.

Martin.

Fra : BoBoo

Dato : 30-09-02 17:44

> Nej, jeg har en T-bird 1400 og bruger 1.3, men da der snart sidder
> xp2400+ i soklen, skal der jo flashes til noget nyere.

Endelig skriv her hvordan det går med Bios 1.6. Det kunne jo ske at den er
OK ??

BoBoo