Politi-radar-detektor via mobil???
Fra : heecom

Dato : 24-02-01 00:40

Hej gruppe

Tja dette spørgsmål er jo måske nok blevet stillet før?
Jeg er så nok en mere af de evt. 'potentielt naive' som gerne
vil have vished for, at min Nokia beeper op til 1 km før en
politiradar, hvis jeg har oprettet en 'Lukket brugergruppe' med
cifrene 00000??? Nu må jeg vide det!
Any experience?

/HE

Fra : PsHdO

Dato : 24-02-01 01:16

Hej.

Ja, det er bare ikke det mest smarte den kan.....

Mvh.

Fra : Mickey

Dato : 24-02-01 03:04

"PsHdO" <pshdo@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Ja, det er bare ikke det mest smarte den kan.....

nej, brugergruppe 3034953 kan lave kaffe ;)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-02-01 14:03

Mickey skrev:

>nej, brugergruppe 3034953 kan lave kaffe ;)

Swing... tastetastetaste :)
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse!
http://sms.fergusons.dk/

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 24-02-01 15:05

"Mickey" <news001@susie.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "PsHdO" <pshdo@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> nej, brugergruppe 3034953 kan lave kaffe ;)
Hvilken brugergruppe skal man bruge for at lave pizza? og cola? :)

Fra : Mickey

Dato : 24-02-01 18:48

"Jonas Due Vesterheden" <totalnirvana@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> "Mickey" <news001@susie.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken brugergruppe skal man bruge for at lave pizza? og cola? :)

Cola: 2652
Pizza: 74992

Hvis de ikke virker er det fordi din operatør ikke har samarbejde med
Dominos Pizza eller du ikke er inden for deres udbringningsområde -
pizza'en og colaen er gratis hvis du sender din bestilling (send pizza
nummer + COLA i en SMS) til 472841

- og det bedste er det virker ;)

--
Mickey

Fra : LARZ NIELSEN

Dato : 24-02-01 02:11

"heecom" <heecom@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> vil have vished for, at min Nokia beeper op til 1 km før en
> politiradar, hvis jeg har oprettet en 'Lukket brugergruppe' med

FJOLS!!!!!!!
FJOLS!!!!!!!
FJOLS!!!!!!!
FJOLS!!!!!!!
FJOLS!!!!!!!
FJOLS!!!!!!!
FJOLS!!!!!!!
FJOLS!!!!!!!

Fra : Mickey

Dato : 24-02-01 03:04

"LARZ NIELSEN" <larz_n@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "heecom" <heecom@hotmail.com> wrote in message

> FJOLS!!!!!!!

slap da af - manden spør, du gør ham til grin!

overskud:

--
Mickey

Fra : Fl Slabiak

Dato : 24-02-01 08:48

On Sat, 24 Feb 2001 02:10:31 +0100, "LARZ NIELSEN"
<larz_n@get2net.dk> wrote:

>"heecom" <heecom@hotmail.com> wrote in message

>FJOLS!!!!!!!
>FJOLS!!!!!!!
>FJOLS!!!!!!!
>FJOLS!!!!!!!
>FJOLS!!!!!!!
>FJOLS!!!!!!!
>FJOLS!!!!!!!
>FJOLS!!!!!!!

Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar.

Spørg og du er dum i en time, unlad at spørge og du er dum resten af
livet.

Fra : Mickey

Dato : 24-02-01 03:04

"heecom" <heecom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil have vished for, at min Nokia beeper op til 1 km før en
> politiradar, hvis jeg har oprettet en 'Lukket brugergruppe' med

det er endnu en joke - ligesom den med 666 der skulle gi gratis SMS...

--
Mickey