Planter på trærødder
Fra : Claus

Dato : 24-02-01 00:37

Hej.

Jeg har en stor trærod som jeg gerne skulle ha' nogle Anubias til at vokse
på, er der nogle "triks" man kan bruge for at få dem til at hænge fast i
starten.????

Claus

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 24-02-01 01:42

"Claus" <Pernille@city.dk> wrote in message
> [...]
vokse
> på, er der nogle "triks" man kan bruge for at få dem til at hænge fast

Hejsa

Det bedste "trik" jeg kender er tynd fiskeline, som man binder planten
fast på roden med.
Når planten er groet fast, fjerner man linen.

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Kent Christensen

Dato : 24-02-01 01:55

"Claus" <Pernille@city.dk> skrev i en meddelelse news:976s18$19bq$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> på, er der nogle "triks" man kan bruge for at få dem til at hænge fast i

Hej Claus

Du kan også daffe en elastik eller to rundt om planten. Så skal den
nok gro fast.

Vh
Kent

Fra : Klaus Peter Nielsen

Dato : 24-02-01 13:12

Eller tegnestifter !!

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 26-02-01 08:50

> [...]
> på, er der nogle "triks" man kan bruge for at få dem til at hænge fast i

Lidt bomuldstræd eller et par elastiker.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html