T65 fra www.tele-k.dk simlåst ??
Fra : Thomas

Dato : 29-09-02 22:14

Hej

Er der nogen af jer derude, som har købt en Ericsson T65 hos telekæden
www.tele-k.dk ?? Ved i hvilken farve den leveres i, og om den er simlåst til
Telia ??

Venligst

Thomas

Fra : NDan

Dato : 29-09-02 22:44

De T65 jeg har købt har været låst, men har hørt om andre der har været
heldig at fået en uden simlås.
NDan

Thomas <autzen@----removethis----stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:an7qef$q0c$1@sunsite.dk...

Fra : Jochke

Dato : 30-09-02 05:56

> Er der nogen af jer derude, som har købt en Ericsson T65 hos telekæden
> www.tele-k.dk ?? Ved i hvilken farve den leveres i, og om den er simlåst
til
> Telia ??

Jeg har dog ikke købt en T65 men en Nokia 6310i. Kan absolut ikke anbefale
at handle hos dem. Her er et klip fra et tidligere indlæg:

---- KLIP ----
Hej NG.
Her er en lille beretning om min "nye" telefon.

Jeg har for en uge siden bestilt en 6310i hos den lokale forhandler. De
havde den ikke på lager, så jeg måtte vente til næste dag, hvor de fik en
hjem. Men det var desværre ikke i den farve jeg ønskede mig. Så måtte han
bestille den hjem endnu en gang. Der gik 5 dage. Nu var den der endelig i
den rigtige farve, men nu var den fandme simlåst til Sonofons net. Og ja, vi
havde bestilt den uden simlås. Så ringede forhandleren til en anden butik,
som der havde telefonen på lager. De sendte så telefonen så den var fremme
næste dag. Fedt tænkte jeg så. Og den var skam ikke simlåst og i den rigtige
farve. Da jeg så kom hjem lagde jeg mærke til der ikke var det der
beskyttelses plastic på displayet og der manglede den lille prop bag ved til
headset. Hmm... tænkte jeg så. Og prøvede at startede telefonen. Hvad lå der
så i Indbakke? 4 private beskeder. Og det har jeg givet kr. 3500,-!
Hvad skal man dog stille op? Har mere lyst til at smide telefonen tilbage i
hovedet på ham og sige jeg vil have pengene tilbage. Det har jeg vel
egentlig ret til?

Hilsen

En ulykkelig 6310i ejer.

---- KLIP ----

Desuden har jeg snakket med en der har arbejdet hos Telekæden. Han siger de
fusker så meget. Så det var altså sidste gang jeg handlede med dem.

Skal lige nævnes at jeg bestilte telefonen over nettet. Under 24 timer efter
var den modtaget, HELT ny.

/Jochke

Fra : Bachelor®

Dato : 30-09-02 23:20

"Jochke" <ask@me.com> skrev i en meddelelse news:an8lee$nik$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> ---- KLIP ----
> Hej NG.
> Her er en lille beretning om min "nye" telefon.

KLIP

> [...]
> fusker så meget. Så det var altså sidste gang jeg handlede med dem.
>
> Skal lige nævnes at jeg bestilte telefonen over nettet. Under 24 timer efter

Øhh, det giver da ingen mening ? Lokale butik over nettet, helt ny på 24 timer og sur ?

Fra : Jochke

Dato : 01-10-02 06:20

"Bachelor®" <please@no.mail.dk> wrote in message

> Øhh, det giver da ingen mening ? Lokale butik over nettet, helt ny på 24
timer og sur ?

Ups...nej, nej....har ikke formuleret mig ordentligt. Efter jeg havde smidt
telefonen tilbage til dem, bestilte jeg den over nettet i en anden butik,
hvorefter jeg havde den under 24 timer efter jeg bestilte. Sorry.

/Jochke

Fra : Thomas

Dato : 01-10-02 08:50

Jochke" <ask@me.com> skrev i en meddelelse

Jeg har dog ikke købt en T65 men en Nokia 6310i. Kan absolut ikke anbefale
at handle hos dem.

---------------------

Jeg har nu alligevel valgt at købe telefonen hos dem. Bestilte kl 21:04 i
går, og allerede kl 08:30 til morges har de registreret min bestilling og
tilsendt en kontrakt fra Telia til mig. Når jeg returnerer den sender de
telefonen. Lidt besværligt - men hvis bare det hele forløber med den
hastighed der er normal for Postdanmark, som åbenbart er EU's hurtigste
postvæsen, så har jeg vel telefonen på fredag.

Thomas

Fra : Jochke

Dato : 01-10-02 12:56

Held og lykke med det. Krydser fingre for at du ingen problemer får. Men du
må da godt lige følge op på det.

/Jochke