MS Windows
briani 27239
Samurize..hvorfor?
Fra : Brizz

Dato : 29-09-02 22:01

Har set en hel masse om samurize i denne gruppe og dk.binaer også med div.
desktops hvor det er integreret.
Men er der nogen der kan svare mig på hvad det egentlig kan. Jeg har aldrig
fulgt med i de indlæg der har været. blot set af det kan vise vejret og tv
programmer.
Mht. vejret fx. Hvor lokalt kan det vises?
Men hvad kan det og er det? Resource krævende?
Kører med XP pro og en XP 1800 cpu og 256DDR ram
Det er vel godt nok til det?
Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Madsen

Dato : 29-09-02 22:07

Brizz skrev:

> Har set en hel masse om samurize i denne gruppe og dk.binaer også
> med div. desktops hvor det er integreret.

Ja, det er lige ved at den snart burde have sin egen gruppe.

> Men er der nogen der kan svare mig på hvad det egentlig kan.

Et godt sted at starte ville være:
<http://www.samurize.com/?page=info>

Madsen.

Fra : Brizz

Dato : 29-09-02 22:28

> Ja, det er lige ved at den snart burde have sin egen gruppe.

> Et godt sted at starte ville være:
> <http://www.samurize.com/?page=info>

Ok så langt så godt. Nu har jeg faktisk installeret det. Nu ærger det mig så
bare at alle de scripts som jeg ikke har lånt. Er der nogen steder jeg kan
finde dem igen? og hvordan gør man med de scripts. Er ret "ikke så god" til
sådan nogen ting her men prøver da lige. Det jeg kunne have interesse i var
vejret lokalt og tv programmer

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Sputnik

Dato : 29-09-02 22:54

> Ja, det er lige ved at den snart burde have sin egen gruppe.
>
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Det var en rigtig god idé Madsen, kan du ikke oprette en sådan gruppe?
(jeg kan ikke)
Programmet er meget svært, syntes jeg, men jeg fik telefonisk hjælp,
så nu har jeg Vejret og TV programmer på skrivebordet.
Angående TV programmer, ville jeg meget gerne há, at der også
stod det næste program, som jeg har set nogle her i gruppen har,
men det kan jeg ikke finde ud af.
Så hjælp til dette, vil være kærkomment.
Venlig hilsen
John

Fra : Brizz

Dato : 29-09-02 23:02

> Programmet er meget svært, syntes jeg, men jeg fik telefonisk hjælp,
> så nu har jeg Vejret og TV programmer på skrivebordet.

Mmm del lige ud af din erfaring derfra. Hvor får man scripts og hvordan gør
man i det hele taget
Og det med en gruppe vil være helt kanon!
Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Leony

Dato : 30-09-02 10:00

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor får man scripts og hvordan gør man i det hele taget

Du downloader scripts her:
http://www.samurize.com/?page=addons
eller laver dem selv.
Som regel er der en tekstfil med scriptet som beskriver hvordan dets
funktioner udnyttes.
Som hovedregel placeres scriptet (.vbs filen) i mappen "scripts" som findes
i samurize mappen.
Derefter vælger du add meter->add active script.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Madsen

Dato : 29-09-02 23:07

Sputnik skrev:

> Det var en rigtig god idé Madsen, kan du ikke oprette en sådan
> gruppe? (jeg kan ikke)

<http://usenet.dk/otd/>

Madsen.

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-09-02 23:10

> [...]
> Mht. vejret fx. Hvor lokalt kan det vises?
> Men hvad kan det og er det? Resource krævende?
> Kører med XP pro og en XP 1800 cpu og 256DDR ram

Kig her:

http://www.piratdk.net/samurize/upload/

-Martin