Nu må jeg altså...
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-09-02 20:55

.... fortælle jer det *S*

I dag har jeg været på besøg hos Louise og Jakob, for at se min kommende miv
*S*
Atomic Kitten flytter ind hos os, så snart hun er klar til at forlade reden.
Nøøøøøøøj hvor jeg glæder mig

Det var skønt at nusse med killinger igen - men også underligt at stå med de
små mivser, man er jo vænnet til de store størrelser nu *G*

Atomic lagde sig endda til at sove på mit skød, så var bare solgt til
stanglakrids

Louise og Jakob tak for en hyggelig eftermiddag *S* Glæder mig til vi ses
igen - både pga af det ene og det andet

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 29-09-02 21:11

Joan Frederiksen skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>I dag har jeg været på besøg hos Louise og Jakob, for at se min kommende miv
>*S*

Snyyyd, siger jeg bare.
På den anden side er jeg vist ikke understimuleret hvad angår lækre
katte lige i dag.

>Atomic Kitten flytter ind hos os, så snart hun er klar til at forlade reden.
>Nøøøøøøøj hvor jeg glæder mig

Kan jeg godt forstå. Hun altså også bare dejlig. Jeg kan bare slet
ikke forstå hvorfor tiden går så langsomt.
Er der en særlig tidslomme man bliver kastet ind i når man har
besluttet sig for hvilken killing man gerne vil have?

Og så har Louise lokket med nye billeder i en e-mail og så er deres
hjemmeside gået ned. Og jeg har abstinenser.

Stina H. Diderichsen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-09-02 21:21

"Stina H. Diderichsen" <spam@detteerIKKEengyldigURL.dk> skrev i en
meddelelse news:an7ml4$7ft$4@sunsite.dk...

> [...]
> Er der en særlig tidslomme man bliver kastet ind i når man har
> besluttet sig for hvilken killing man gerne vil have?

Ja tiden snegler sig afsted

> Og så har Louise lokket med nye billeder i en e-mail og så er deres
> hjemmeside gået ned. Og jeg har abstinenser.

Ja også her - klikker utålmodigt på deres side hvert 2. minut *G*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-09-02 22:03

Stina H. Diderichsen <spam@detteerIKKEengyldigURL.dk> writes:

> [...]
> Er der en særlig tidslomme man bliver kastet ind i når man har
> besluttet sig for hvilken killing man gerne vil have?

Ja, noget kunne bestemt tyde paa det, jeg mener helt bestemt at folk, som
venter paa deres killinger, taeller ned i sekunder...*GG*

> Og så har Louise lokket med nye billeder i en e-mail og så er deres
> hjemmeside gået ned. Og jeg har abstinenser.

Jamen hvad er da det ogsaa for noget... *fy skam dig Jacob..*S* *

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 29-09-02 22:19

> Jamen hvad er da det ogsaa for noget... *fy skam dig
Jacob..*S* *

Hi hi det er nu Louise selv der laver siden*SS*

Sanne

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-09-02 22:43

"Sanne Schmidt" <sanne@silver-heart.dk> writes:

> Hi hi det er nu Louise selv der laver siden*SS*

Det vidste jeg ikke selvom jeg nok havde en fornemmelse af at der stod
en kvinde bag den..

Men at siden er nede skyldes kun sjaeldent siden som saadan, men den
server som den ligger paa og her skulle jeg mene at Jacob er ansvarlig..*GG*

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 30-09-02 08:23

Henrik Pedersen skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Jamen hvad er da det ogsaa for noget... *fy skam dig Jacob..*S* *

Nu virker den så igen og så viser det sig at Jakob har langt mere at
skamme sig over.
Tænk sig en gang - han har en en sød og uskyldig killing i sin
varetægt og så forsøger han at gøre den til OB-fan. Tsk, tsk.

Stina H. Diderichsen

Fra : Lars Dahl

Dato : 30-09-02 10:14

> [...]
> Tænk sig en gang - han har en en sød og uskyldig killing i sin
> varetægt og så forsøger han at gøre den til OB-fan. Tsk, tsk.

Og må jeg så lige høre..... Hvad er der helt nøjagtigt galt i at være OB
fan??

Lars Dahl (som godt er klar over, at de burde ha' slået det der elendige
københavnerhold forleden)

Fra : Jakob Jensen

Dato : 30-09-02 16:18

> [...]
>Tænk sig en gang - han har en en sød og uskyldig killing i sin
>varetægt og så forsøger han at gøre den til OB-fan. Tsk, tsk.

Spydighedder frabedes!

*GG*

Venlig hilsen
Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk Stedet for katte og deres mennesker

Fra : Louise Viborg

Dato : 30-09-02 09:52

> [...]
> Tænk sig en gang - han har en en sød og uskyldig killing i sin
> varetægt og så forsøger han at gøre den til OB-fan. Tsk, tsk.

L: Det er da altid noget han ikke er blå/hvid ligesom sin far *G*

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : AEK

Dato : 29-09-02 22:10

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> > ... fortælle jer det *S*
> Atomic lagde sig endda til at sove på mit skød, så var bare solgt til
> stanglakrids

Tillykke Skønne !

Dog undrer det mig, hvordan Atomic er blevet til en Maine Coon........*LOL
Nå ja, man har vel et standpunkt , til man tager et nyt.......

/ Anya.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-09-02 22:25

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke Skønne !
>
> Dog undrer det mig, hvordan Atomic er blevet til en Maine Coon........*LOL
> Nå ja, man har vel et standpunkt , til man tager et nyt.......

Ja jeg ved det godt - jeg har sukket længe efter en MCO *G* Men NFO er også
en ønskemis - så fik vendt lidt rundt, på den rækkefølge de skulle komme i

Men tro endelig ikke at jeg har droppet tanken om en MCO - hehe nixen, jeg
SKAL ejes af sådan en størrelse en dag *S*

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 30-09-02 09:50

Hej Joan!
Selv tak Det var rigtig hyggeligt!! Atomic er godt nok glad for sin
nye mor

Fra : Louise Viborg

Dato : 30-09-02 09:55

> [...]
> Er der en særlig tidslomme man bliver kastet ind i når man har
> besluttet sig for hvilken killing man gerne vil have?

L: Så skal du være glad for, at det ikke er dig der venter på at din nye
killing bliver FØDT Først vente på at den bliver lavet, så vente på
at den bliver født, og så vente på at den kan forlade reden.... Det er
godt nok til at få grå hår i hovedet af *G*

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-09-02 10:19

Hej Joan,

tillykke med det...

Joeh, der er en HELT SPECIEL tidslomme for folk der venter på deres
lille ny misling - og tiden går MEGET MEGET langsomt! Også selv om der
kun er et par uger til så føles det som en evighed... Og jeg "bestilte"
jo endda Citronmånefigur før hun blev født *suk* og så kunne jeg ikke
engang sige det til Jesper! Det var temmelig anstrengende *G*

Glæd dig! Det er så sjovt at få en ny hjem....er spændt på hvad "de
gamle" siger til det!

/Pernille

Fra : Kate

Dato : 01-10-02 17:04

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in

> Atomic Kitten flytter ind hos os, så snart hun er klar til at
> forlade reden. Nøøøøøøøj hvor jeg glæder mig

Det kan jeg godt forstå du gør
Ventetiden kan være ulideligt lang. Jeg var oven i købet så heldig ikke
at skulle vente hele 3 måneder på Mowgli, men alligevel fra
beslutningen var taget til hankom hjem.....nøj, hvor gik der lang tid!

Tillykke på forhånd med det nye familiemedlem.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-10-02 17:46

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> beslutningen var taget til hankom hjem.....nøj, hvor gik der lang tid!
>
> Tillykke på forhånd med det nye familiemedlem.

Tak tak *S*
Skal dog "kun" vente en måneds tid - for har jo først lige besluttet mig
Har siddet og savlet over de små trolde mange gange, men skulle lige ha
manden i huset overtalt *G* Men det lykkedes så

Men ja den ene måned synes meget lang altså

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Christina K

Dato : 02-10-02 21:15

Hejsa

Jamen så må jeg jo lige ønske dig og manden tillykke!! Det var da skønt,
skal du så med på udstillinger?? Det er da noget at glæde sig til at få
sådan en lille størrelse i huset.

Mit svar er lidt forsinket, men er startet på natarbejde og har
overtaget vores nye ejendom, så der er nok at rive i.

Hygge hejsa

Christina
--
www.purpletribes.dk