Intelligent citat fra en kattebog
Fra : Jesper & Pernille

Dato : 29-09-02 20:08

Jeg citerer fra "Catlopedia" af J.M. Evans & Kay White:

"Don't carry boiling or hot liquids with a cat underfoot. The cat can
become entangled with your feet, causing you to spill the liquid over
yourself and the cat. Make sure that way is clear before transferring
any hot substances."

Ja. jeg kigger også efter kattene inden jeg flytter en gryde fra
køkkenet til spisebordet, men selv om katten ikke er der når jeg løfter
gryden skal der såmænd nok være mindst en og som regel flere der når at
gå i vejen....

I øvrigt er det en vældig interessant bog med glimrende afsnit om
kattens anatomi og en masse svar på almindelige spørgsmål til dyrlægen -
men lige afsnittet ovenfor syntes jeg var ret sjovt, jeg mener: skal jeg
spærre alle misserne inde på badeværelset før jeg flytter suppegryden??

/Pernille

Fra : Jette

Dato : 29-09-02 21:06

"Jesper & Pernille" skrev:
> [...]
jeg
> spærre alle misserne inde på badeværelset før jeg flytter

Hvis de har skrevet det i ramme alvor, synes jeg det er lige i
overkanten... jeg mener, det svarer til at skrive i en vejrudsigt, at
man risikerer at blive våd hvis man går ud i regnvejr.... det ville jo
være temmelig overflødigt at fortælle.

Hvis de derimod forsøger at komme med et morsomt indslag, synes jeg det
er helt okay.

Kan godt forstå du studser lidt over det

Mvh. Jette

Fra : Pernille Scharff

Dato : 30-09-02 12:01

> [...]
> overkanten... jeg mener, det svarer til at skrive i en vejrudsigt, at
> man risikerer at blive våd hvis man går ud i regnvejr.... det ville jo

De mente det alvorligt - det er jeg helt overbevist om men OK,
englændere ER mærkelige...

Og jeg er stadig ved at blive væltet af katte flere gange om dagen fordi
de SKAL være med, de har altså åbenbart ikke læst med i den bog!

/Pernille

Fra : Jette

Dato : 30-09-02 20:02

"Pernille Scharff" skrev:
> De mente det alvorligt - det er jeg helt overbevist om men OK,
> englændere ER mærkelige...

Jeg har ingen mening om dem selv... men min kæreste har været i England
mindst 12 gange, og jeg ved han ville give dig ret

Mvh. Jette

Fra : Kate

Dato : 01-10-02 17:01

Jesper & Pernille <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote in

> spærre alle misserne inde på badeværelset før jeg flytter
> suppegryden??

Hvis du har en som tilnærmelsesvis minder om Mowgli, så JA
Når jeg løfter låget til toilettet kommer han springende gud-ved-
hvorfra og sidder på kanten lige inden jeg får sat mig...hver eneste
gang

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Jette

Dato : 01-10-02 18:28

"Kate" skrev:
> [...]
> Når jeg løfter låget til toilettet kommer han springende gud-ved-
> hvorfra og sidder på kanten lige inden jeg får sat mig...hver eneste

Hihi!, Jeg har også en toiletspringer

Mvh. Jette