MS Windows
briani 27239
Powertoy?
Fra : goofy

Dato : 29-09-02 19:24

Hej NG

Jeg har dl. powertoy fra MS side, jeg har installeret aldeles uden
problemer
men hvordan starter jeg dem op?
Tweakui eller Slideshow eller Image Reziser?
A ka ik fin u a det

Fynboen

Steen Vinbæk

Fra : Digit

Dato : 29-09-02 19:31

«goofy» kunne simpelthen ikke lade vær':

> [...]
| problemer
| men hvordan starter jeg dem op?
| Tweakui eller Slideshow eller Image Reziser?

Image Resizer kan du finde i højrekliks menuen ved markering af kompatible
billedfiler. De andre kan findes under mappen 'Powertoys for Windows XP' som
er i din startmappe et eller andet sted. Selve programmerne ligger i
\\[systemmappe]/system32. Stien til TweakUI er eks.
x:\[systemmappe]\system32\tweakui.exe

--
/Digit

»Verily, I have often laughed at the weaklings who
thought themselves good because they had no claws.«
F.W.N Thus spoke Zarathustra/Also sprach Zarathustra

Fra : Digit

Dato : 29-09-02 19:32

«Digit» kunne simpelthen ikke lade vær':

| De andre kan findes under mappen 'Powertoys for Windows XP' som
| er i din startmappe et eller andet sted.

Ups, jeg mente startmenu.

Fra : goofy

Dato : 29-09-02 20:09

Hej Diget
> «goofy» kunne simpelthen ikke lade vær':
100 % ok ( og nu forstår jeg det godt, det er jo øjnene man først bliver
blind på)

Jeg har fundet dem, dog ikke allesammen
Takker for svarene

Steen Vinbæk

Fra : Digit

Dato : 29-09-02 20:36

«goofy» kunne simpelthen ikke lade vær':

| 100 % ok ( og nu forstår jeg det godt, det er jo øjnene man først bliver
| blind på)

Det er ikke ment mod dig på nogen måde. Det er bare noget fis i min header
som jeg skifter efter forgodtbefindende. Det gælder jo om at skille sig ud
fra mængden :)

Selv tak.

Fra : Don_E

Dato : 29-09-02 21:52

"Digit" <no@no.no> skrev i en meddelelse news:an7krt$s7u$1@tux.netsite.dk...
> [...]
> som jeg skifter efter forgodtbefindende. Det gælder jo om at skille sig ud

Jamen så bliver jeg nød til at spørge!
Hvor og hvordan gør du det?
--
/DonE

Fra : Edmund

Dato : 29-09-02 22:17

Don_E wrote:

> Jamen så bliver jeg nød til at spørge!
> Hvor og hvordan gør du det?

OE-QuoteFix
vælg quote header style

--
Mvh Edmund

Fra : goofy

Dato : 30-09-02 14:13

Hej
> OE-QuoteFix
> vælg quote header style
Hvor ligger den

Steen Vinbæk

Fra : Edmund

Dato : 30-09-02 17:08

goofy wrote:
> Hej
> Hvor ligger den
>
> Steen Vinbæk

http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Du bør nok læse lidt om den inden install i
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Mvh Edmund