Spørgsmål om Digtal Cam. til mobil ?
Fra : Morten

Dato : 29-09-02 16:46

Hejsa
Jeg har set at man nu kan få ericsson og nokia telefoner med digtal camera
til, og til det har jeg lidt spørgsmål:

Kan man kun sende billeder fra en Nokia --> Nokia, eller også fra
Ericsson --> Nokia og omvendt ?

Skal man have noget helt specielt abbonement og net for at kunne, eller
kommer det bare til at koste lidt mere end normale SMS'er ?

Kan man også sende billeder fra telefonerne til en computer på nogen måde,
og kan man sende billeder fra en computer til telefonerne ?

Håber nogle kan hjælpe, MVH Morten

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 01-10-02 21:59

"Morten" skrev:

> Kan man kun sende billeder fra en Nokia --> Nokia,
> eller også fra Ericsson --> Nokia og omvendt ?

Det hedder MMS (Multimedia Message Service).

Og som enhver anden teknologi vil du kun kunne sende en MMS (Multimedia
Message) hvis såvel du, modtageren og begge jeres abonnementer understøtter
det.

Hvad priserne lander på tør jeg ikke gætte, men det bliver sikkert en del
dyrere end SMS.

http://www.nokia.com/mms/what_is_mms.html

Andre muligheder for at overføre billederne vil sikkert være:
1) Via email
2) Via Bluetooth til din computer

Mvh, Lars