MS Windows
briani 27239
dvale i xp
Fra : Per H

Dato : 29-09-02 17:07

Der var for nogen tid siden en tråd vedr. dvale der ikke virkede i win
xp dk.

Var det en fil der skulle hentes for at få det til at virke i
pauseskærme 3D??

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Madsen

Dato : 29-09-02 17:43

Per H skrev:

> Var det en fil der skulle hentes for at få det til at virke i
> pauseskærme 3D??

Problemet er løst i SP1, men hvis du ikke har installeret den, så:
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q306676>

Madsen.

Fra : Per H

Dato : 29-09-02 18:07

On Sun, 29 Sep 2002 18:42:30 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
skrev:

>Problemet er løst i SP1, men hvis du ikke har installeret den, så:
><http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q306676>

dur ikke når det er den dk, jeg benytter. kunne ikke instaleres
Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Madsen

Dato : 29-09-02 18:10

Per H skrev:

> dur ikke når det er den dk, jeg benytter. kunne ikke instaleres

Surt show.
Hent SP1 til den danske udgave så, eller undlad at bruge en 3D-screensaver.

Madsen.

Fra : Per H

Dato : 01-10-02 01:35

On Sun, 29 Sep 2002 19:09:35 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
skrev:

>Surt show.
>Hent SP1 til den danske udgave så, eller undlad at bruge en 3D-screensaver.

hmm. det driller sku stadig. det er faktisk dvalen /systemstanby,
der ikke bliver aktiveret, hvis den bliver sat til mere end nogle
minutter.
bliver systemstanby sat til 30 minutter og dvalen sat til 2 timer,
bliver det ikke aktiveret

kun pauseskærmen virker.

det har virket tidligere efter meget tids problem.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-10-02 06:39

Hvis du har sat en pauseskærm op kan den forhindre en standby.

Fra : Madsen

Dato : 29-09-02 18:13

Per H skrev:

> dur ikke når det er den dk, jeg benytter. kunne ikke instaleres

<http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=37955&area=search&ordinal=6>

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 01-10-02 01:42

Per H skrev:

> hmm. det driller sku stadig. det er faktisk dvalen /systemstanby,
> der ikke bliver aktiveret, hvis den bliver sat til mere end nogle
> minutter.

Jeg kan ikke sige hvad årsagen er, men har du overvejet at prøve
WinXP SP1?

Madsen.

Fra : Per H

Dato : 01-10-02 03:28

On Tue, 01 Oct 2002 02:42:21 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
skrev:

>Jeg kan ikke sige hvad årsagen er, men har du overvejet at prøve
>WinXP SP1?
den er instaleret
Vh Per
ICQ 8212837