MS Windows
briani 27239
XP SP1 DK
Fra : ZipZap

Dato : 29-09-02 14:51

Halløjsa ...

Jeg har nu installeret SP1dk på vores 2 maskiner, og nu virker 'Tilføj/Fjern
Windows-komponenter' ikke mere. Jeg får denne fejl:

Installationsprogrammet kunne ikke åbne INF-filen: msmqocm.inf

På min XP som er engelsk har jeg lagt SP1uk på og der er der ikke nogle
problemer.

Søger jeg efter msmqocm.inf findes den ikke på nogle af maskinerne, hverken
DK eller UK.

Igen et M$ mysterium ????

Fra : Poul Johannsen

Dato : 29-09-02 15:14

Hej

Og ved min xp dk efter jeg opgraderede til sp1 virkede internet explorer
meget ustabilt og resten virkede ikke helt optimalt og da jeg afinstallerede
sp1 kørte xp stabilt igen.
Håber de snart laver en sp2.

Hilsen Poul

Fra : Thomas Hjort

Dato : 29-09-02 21:47

"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og ved min xp dk efter jeg opgraderede til sp1 virkede internet explorer
> meget ustabilt og resten virkede ikke helt optimalt og da jeg

Har de ikke lavet det? Eller er det til windows 2000?

Mvh Thomas

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-09-02 14:29

On Sun, 29 Sep 2002 22:47:01 +0200, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

>afinstallerede
>
>Har de ikke lavet det? Eller er det til windows 2000?

Der er de nået til sp3

Morten
morten@bowman.dk