Jeg ved det, jeg ved det... !
En af grundene til at jeg tog chancen og sendte den til service var nemlig
at en af mine venner, der også har en 511 og har købt den i imerco fik en
hel ny i løbet af en uge !
Det har åbenbart meget at sige hvor man køber sin telefon, og hvem der har
service for den butik.
Jeg venter spændt på det næste imerco katalog... ;)
> From: "Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com>
> Organization: Orange A/S
> Newsgroups: dk.teknik.telefoni.mobil
> Date: Sun, 29 Sep 2002 15:23:38 +0200
> Subject: Re: Dårlige erfaringer med TeleService hovedbanegården
>
> Jens Lyn wrote:
>> Hej, jeg ville lige advare jer lidt mod at indlevere jeres telefon til
>> TeleService på hovedbanegården, med mindre altså I synes at det er
>> acceptabelt at vente halvanden måned på sin telefon ...
>
> Ikke for at gnide salt i såret eller det der ligner, men jeg bliver fristet
> til at fortælle en tilsvarende problem med min 511.
>
> Købt i foråret i Imerco i Århus. Her for et stykke tid siden blev
> scroll-knappen vanvittigt ustabil (ok virkede kun 1 ud af 20 gange), jeg gik
> så ind hvor jeg havde købt den, i mellemtiden er butikken iøvrigt blevet til
> en Inspiration, og brokkede mig.
> De sendte den uden vrøvl til rep. Dette var tirsdag.
> Torsdag ringede de til mig og fortalte at telefonen var kommet retur, og jeg
> tog ind og hentede den.
> Jeg har så fået en spritny tlf på under 3 dage! Det er sgu da sevice... det
> kunne mange aldre mobilforhandlere godt lære noget af tilsyneladende...
>
> --
> Mvh. Dennis Lange
> -Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
> Tag et kig på
http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html
> -Brugte fagbøger? Kig på
www.pensum.dk eller
www.books4sale.dk
>
>