Dårlige erfaringer med T
Fra : Jens Lyn

Dato : 29-09-02 13:56

Hej, jeg ville lige advare jer lidt mod at indlevere jeres telefon til
TeleService på hovedbanegården, med mindre altså I synes at det er
acceptabelt at vente halvanden måned på sin telefon ...

Jeg indleverede min Alcatel 511 til service i august måned, den gik hele
tiden ud og scroll-knappen virkede ikke. Jeg fik at vide at der ville gå en
uge, måske 14 dage for der var travlt i øjeblikket.
Efter 14 dage rykkede jeg for telefonen og fik at vide at den var i Esbjerg.
Efter 3 uger ringede de og sagde at min telefon var klar, og jeg tog ind for
at hente den. Det viste sig, at der ikke var gjort noget som helst ved den,
for den havde været våd og det dækker garantien ikke.
Okay, surt tænkte jeg, men fair nok, en vandskade er jo min egen fejl.

Da jeg så kom hjem opdagede jeg at der var små krøllede (!) hår og snavs
inde under skærmen, i det hele taget var den bare beskidt under skærmen. Og
en alcatel kan man ikke tage coveret af (ligesom en nokia) så jeg gik ind
med den igen. De kunne godt se at der var hår og snavs under skærmen så de
sendte den til værkstedet igen. Denne gang skrev de at det hastede for
kunden havde allerede ventet 3 uger på den. Det var den 9. september, og i
dag var jeg så inde for at høre hvor den blev af, 3 uger efter.

Der blev jeg mødt af en meget lidt service-minded ekspedient der fortalte
mig at jeg kunne få telefonen ombyttet for lidt over 1000 kr. Ombytet ?! Jeg
skulle jo bare have fjernet de hår som de har snavset skærmen til med !!

Hvor længe der nu går ved jeg ikke, men ekspedienten svarede surt at han da
nok skulle ringe og høre på mandag og at det jo ikke var hans skyld at
telefonen var forsinket.

Er der nogen der har oplevet noget lignende med TeleService ??! Så skriv
lige lidt om jeres oplevelse !

Hilsen Rasmus

Fra : Dennis Lange

Dato : 29-09-02 14:24

Jens Lyn wrote:
> Hej, jeg ville lige advare jer lidt mod at indlevere jeres telefon til
> TeleService på hovedbanegården, med mindre altså I synes at det er
> acceptabelt at vente halvanden måned på sin telefon ...

Ikke for at gnide salt i såret eller det der ligner, men jeg bliver fristet
til at fortælle en tilsvarende problem med min 511.

Købt i foråret i Imerco i Århus. Her for et stykke tid siden blev
scroll-knappen vanvittigt ustabil (ok virkede kun 1 ud af 20 gange), jeg gik
så ind hvor jeg havde købt den, i mellemtiden er butikken iøvrigt blevet til
en Inspiration, og brokkede mig.
De sendte den uden vrøvl til rep. Dette var tirsdag.
Torsdag ringede de til mig og fortalte at telefonen var kommet retur, og jeg
tog ind og hentede den.
Jeg har så fået en spritny tlf på under 3 dage! Det er sgu da sevice... det
kunne mange aldre mobilforhandlere godt lære noget af tilsyneladende...

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Jens Lyn

Dato : 29-09-02 17:21

Jeg ved det, jeg ved det... !
En af grundene til at jeg tog chancen og sendte den til service var nemlig
at en af mine venner, der også har en 511 og har købt den i imerco fik en
hel ny i løbet af en uge !
Det har åbenbart meget at sige hvor man køber sin telefon, og hvem der har
service for den butik.

Jeg venter spændt på det næste imerco katalog... ;)

Fra : Christian

Dato : 29-09-02 17:23

Hej NG
Jo jeg har også dårlige erfaringer med dem.
Jeg har fornyligt modtaget en t65 fra wannasave, og den fungerede rimeligt
godt bortset fra at den var lidt langsom.
Så jeg gik i nyhedsgrupperne og så at jeg havde en langsom firmware version,
version 3, noget.
Så jeg blev foreslået af ericsson at gå til teleservice for at få den
opdateret.
Det gjorde jeg så.
De opdaterede den til version A5.10 og nu er wap funktionen totalt fucked
up, hvis man trykker på den blå knap går det flere minutter før den reagere
hvorimens man ikke kan bruge telefonen.

Så jeg tager derned igen i morgen for at få firmwaren ordnet.

Så får vi se om det lykkes. Ellers kommer der nok endnu et surt opstød
vh
Christian Haugwitz