MS Windows
briani 27239
Hvorfor køre NTFS??
Fra : zcully

Dato : 29-09-02 13:17

Jeg havde lige en mindre snak med en kammerat om NTFS og FAT32!
Hvorfor vælge at køre NTFS istedet for FAT32 når man laver en ny win XP
installation. Er den væsentligste fordel ved NTFS ikke noget med sikkerhed?
I så fald hvad skal man bruge det til derhjemme?

Hvad er grunden egentlig til at vælge det fremfor det andet?

/Zcully

Fra : John Stenbak Hansen ~

Dato : 29-09-02 13:36

Prøv at finde svaret her:
http://www.svein.dk/Windows2000/FilSystem/Fordel_med_NTFS_Filsystem.asphttp:
//www.svein.dk/Windows2000/FilSystem/Fordel_med_NTFS_Filsystem.asp

John Stenbak Hansen

Fra : Øistein Wind

Dato : 29-09-02 18:16

"John Stenbak Hansen (Hjørring)" <jstenbak@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at finde svaret her:

http://www.svein.dk/Windows2000/FilSystem/Fordel_med_NTFS_Filsystem.asphttp:
> //www.svein.dk/Windows2000/FilSystem/Fordel_med_NTFS_Filsystem.asp

den var sværere... jeg tror linket er:
http://www.svein.dk/Windows2000/FilSystem/Fordel_med_NTFS_Filsystem.asp

Øistein

Fra : Madsen

Dato : 29-09-02 18:22

zcully skrev:

> [...]
> win XP installation. Er den væsentligste fordel ved NTFS ikke
> noget med sikkerhed? I så fald hvad skal man bruge det til

Se f.eks. denne søgning fra Google Groups som alle stammer her fra
gruppen.: <http://makeashorterlink.com/?E10D542F1>

Madsen.