HJÆLP !!!!
Fra : AEK

Dato : 29-09-02 12:42

Nu rabler det totalt her !

Oscar & Tøsen har igen i dag været i slagsmål.
Tøsen er kommet til skade ved næsen. Det har blødt . Er det ok, at jeg
renser det med kamillethe ?
Tøsen er og bliver nu i soveværelset - så hun kan få fred.

I dag startede det ved ( Kæresten så det ske ), at Tøsen & Tilde lå og
legede i sjov ( Hva de alle 3 tit gør ).
Åbenbart var Tøsen kommet til at tage en anelse for hårdt ved Tilde, for hun
peb - med det resultat, at Oscar fløj på Tøsen !

Så var krigen IGEN i fuld flor.
De hylede , skreg og sloges , så pelsen føg om ørerne. Endelig fik vi dem
skilt ad,og jeg fik mit hoved knaldet op i et glasbord .
Vi fik båret Tøsen ind i soveværelset, hvor hun blev tilset.

Jeg aner ikke, hvad vi gør længere. Jeg har tudet og ringet rundt til
veninder, som ved noget om katte.
En nævnte, at det evt. kunne hjælpe med en 4 kat, da 3 ikke er godt.
MEN , det tror jeg ikke på kan gå her - for de to er så uvenner, at jeg ikke
kan forestille, at det nogensinde vil blive helt godt igen.

HJÆLP mig- jeg aner ikke mine levende råd - og noget er vi nødt til at gøre.
De bliver holdt adskilt, til vi finder en løsning.

En MEGET trist
Anya.

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : Katrine Nederby

Dato : 29-09-02 13:11

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gøre.
> De bliver holdt adskilt, til vi finder en løsning.

Åh nej, Anya. Jeg kan godt forstå, du er trist Det er ikke spor sjovt,
når de bliver uvenner for alvor.

Jeg vil foreslå, at i holder dem adskilt i en periode og så forsøger at
genintroducerer dem evt. med hjælp fra Felifriend og/eller Bach's Rescue
Remedy. Et skridt ad gangen, som når man får en ny kat. Andet kan jeg
desværre ikke komme på.......Jo, i må hellere få det dyrlægetjek af Tøsen
først.

Kamillethe, er det ikke kun til øjenbadning?

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Niels Peter

Dato : 29-09-02 14:52

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

(...)
> Kamillethe, er det ikke kun til øjenbadning?

Nej, det har generelt en mild, bakteriehæmmende virkning.

Niels Peter

Fra : AEK

Dato : 29-09-02 17:32

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> > ikke
> Åh nej, Anya. Jeg kan godt forstå, du er trist Det er ikke spor sjovt,
> når de bliver uvenner for alvor.

Det er kort sagt : Skrækkelig !
De har jo aldrig tidligere været uvenner. Derimod altid været kanon gode
sammen, alle 3.

> Jeg vil foreslå, at i holder dem adskilt i en periode og så forsøger at
> genintroducerer dem evt. med hjælp fra Felifriend og/eller Bach's Rescue
> Remedy.

De er adskilt og vil fortsat være det. Vil i morgen prøve at få en tid hos
dyrlæge i morgen , efter arbejdstid.

>Et skridt ad gangen, som når man får en ny kat. Andet kan jeg
> desværre ikke komme på.

Yeps, det regner jeg også med. Men vil det nogensinde blive godt imellem det
eller blot tåleligt.....

>......Jo, i må hellere få det dyrlægetjek af Tøsen
> først.

Vil blive gjort

/ Anya ( Som synes, at ALT er noget pis ! ).

Fra : Gitte Andreasen

Dato : 29-09-02 14:14

Hej Anya

Mine to katte, som er 3 år, blev også dødeligt uvenner i februar måned med
skrig og hvæs - og jeg måtte pille knækkede klospidser ud af Antons hud
omkring hans hals.
Det var simpelthen så forfærdeligt, og jeg kunne ikke helt forklare hvorfor
de pludeselig var uvenner (de er brødre og begge kastrerede og de var bedste
venner før det skete). Men det kan være en ganske lille ting, som har gjort
dem uvenner - katten udenfor, magtskifte, eller noget, som har gjort dem
bange, og de så beskylder den anden kat for det.

Men her er hvad jeg gjorde:
Om natten og når jeg ikke var hjemme, lukkede jeg Anton inde i soveværelset
med mad og bakke, så han kunne få fred. Dette gjorde jeg en uges tid, og
derefter prøvede jeg at lade ham være i stuen om natten (jeg sov selv på min
2personers sofa i den periode, av min ryg). De knurrede meget af hinanden og
sloges af og til, men jeg kunne som regel distrahere dem, når jeg kunne se
der var opløb til noget slemt.
Efter ca 2 uger, lod jeg dem være alene sammen, når jeg ikke var hjemme
(efter at jeg havde set at de godt kunne omgås hinanden i de samme rum igen.
Det næste halve år har de opført sig pænt, men har af og til haft knurre
ture og indimellem mindre slåskampe (både med og uden hvæs). Dette blev dog
med tiden med større og større intervaller imellem kampene.

I dag er de stadig ikke perlevenner, men de tolererer hinandens selskab og
vasker også hinanden indimellem. Jeg skal stadig være på vagt og tage i
opløbet, hvis jeg kan se, de er begyndt at blive lidt sure på hinanden,
eller deres legeslåskampe bliver lidt for alvorlige. Jeg løser dette ved at
tale meget pænt, nusse og aflede på den måde, og det virker som regel.

De har skiftet sovepladser, så dem der før i tiden var Antons
favoritpladser, er nu Adolfs og omvendt, så jeg tror næsten at det i mit
tilfælde var/er en magtkamp.

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med dine 3 katte, men giv Tøsen lidt
fred indimellem, hvis det bliver for slemt ved at lukke dig selv og hende
ind på et værelse (gerne om natten), så hun kan få sovet lidt.
Da jeg gjorde det med Anton, kunne jeg se, at han med det samme slappede af
bag den lukkede dør. Han sov ikke ellers, men var hele tiden på vagt overfor
Adolf.

Gitte

Fra : AEK

Dato : 29-09-02 17:37

"Gitte Andreasen" <lara@lara.dk> skrev i en meddelelse

> Snip >

Hej Gitte,

og mange TAK for din beretning.
Lige nu synes jeg, at det virker ret uoverskueligt.
Tøsen & Oscar vil være helt adskilt, indtil vi har været hos dyrlægen og
hørt ad, hvad hun siger til det.

Dejligt at høre, at det kan lykkedes at få det nogenlunde normalt igen.
Brugte du noget spray til hjælp ?

/ Anya.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 29-09-02 18:54

Hej Anya.

Hvor er det synd for jer, for man bliver helt hylet ud af den med
sådan en gang ballade i huset.

Jeg vil give de andre ret i det med at holde adskilt og gensam-
menføre.
Jeg kan huske, at Denise har haft samme problem også, hvor 2
af hendes blev lige så meget uvenner, men blev gode venner
igen efter adskillelse, måske du kan finde de gamle indlæg fra
dengang og se, hvordan hun greb det an.

Har Oskar været lidt trynet af Tøsen før i tiden, så han ligesom
har noget der skal "hævnes" idag ?

Håber I snart får fred i huset igen.

Knus
Bente

Fra : AEK

Dato : 29-09-02 19:32

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> .net...

> Har Oskar været lidt trynet af Tøsen før i tiden, så han ligesom
> har noget der skal "hævnes" idag ?

Nej , ikke trynet - men Oscar har altid været en kylling. Tøsen har altid
været lederen af flokken.

> Håber I snart får fred i huset igen.

Jow tak, det er også ved at tiltrængt ;-(

/ Anya.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-09-02 21:46

"AEK" <5678@jubiipost.dk> writes:

> Nej , ikke trynet - men Oscar har altid været en kylling. Tøsen har altid
> været lederen af flokken.

hmm naar jeg tager i betragtning at Oscar efter flytningen ogsaa er
blevet mere "modig" kunne jeg nemt forledes til at tro at der er en
magtkamp i gang.. Noget kunne set herfra (naaja kan ikke se helt ind
til jer men naesten) tyde paa at siden de alle tre har skullet starte
"forfra" med nyt territorie og alt, at det saa har givet Oscar mere
lige betingelser, hvilket han saa desvaerre udnytter til
"Rambo-adfaerd" overfor Toesen.

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : AEK

Dato : 29-09-02 22:06

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> hmm naar jeg tager i betragtning at Oscar efter flytningen ogsaa er
> blevet mere "modig" kunne jeg nemt forledes til at tro at der er en
> magtkamp i gang..

Noget skørt sker i hvert fald.....
D.11.02 i år var Tøsen i narkose for at få fjernet tandsten - da sloges de
for første gang alvorligt. Det blev ved den ene gang.
Indtil vi flytter hertil - så er fanden taget ved de bøller.
Og yeps Henrik : Oscar er blevet meget mere snakkende og " sej / modig ".
Han har tidligere været en kylling af rang - hankøn ;-(

>Noget kunne set herfra (naaja kan ikke se helt ind
> til jer men naesten)

Nå ikke......hæ hæ - tror faktisk, at jeg så dig en dag ned i bymidten, da
jeg kom gående med min mor.

>tyde paa at siden de alle tre har skullet starte "forfra" med nyt
territorie og alt, at det saa har givet Oscar mere
> lige betingelser, hvilket han saa desvaerre udnytter til
> "Rambo-adfaerd" overfor Toesen.

Jeg er MEGET træt af Oscar i dag !!!!!!!! Han er sq en knold !
Men naturligvis er det da dejligt, at hans psyke styrkes og han bliver mere
modig / sikker - MEN behøver fjolset ligefrem tage livet af os alle......

I morgen , vist der er en tid, er det afgang til dotorkvinden og have
undersøgt Tøsepigen - og så have " Felifriend " med hjem !

/ Anya.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-09-02 23:05

"AEK" <5678@jubiipost.dk> writes:

> Noget skørt sker i hvert fald.....
> D.11.02 i år var Tøsen i narkose for at få fjernet tandsten - da sloges de
> for første gang alvorligt. Det blev ved den ene gang.

Ja det er vi jo klar over er ganske normalt..

> Indtil vi flytter hertil - så er fanden taget ved de bøller.

Nemlig og det er det som goer at jeg taenker at de er startet paa bar
bund..

> Og yeps Henrik : Oscar er blevet meget mere snakkende og " sej / modig ".
> Han har tidligere været en kylling af rang - hankøn ;-(

JA nemlig ikke andet end boevl med os, jeg undrer mig over hvad der
goer at i kan holde os ud i det hele taget..;-D

> Nå ikke......hæ hæ - tror faktisk, at jeg så dig en dag ned i bymidten, da
> jeg kom gående med min mor.

Nae, men jeg kan da se vandtaarnet ude af Aabenraa til, men ikke helt
saa langt i jeres retning, fordi der er for meget traa mm...

Det er da staerkt muligt, for jeg faerdes jo jaevnt hen nede i byen og
har da ogsaa taenkt paa at se hvordan der ser ud oven paa "Der
Nordsleswiger" naar jeg er gaaet forbi *SS*

Hvordan tager mitterne ellers ombygningen af rutebilstationen, sikke
et cirkus at finde en bus i det rod... har besluttet mig for at dappe
til naeste stoppested i den retning jeg skal i stedet for at skulle
bruge en times tid paa at finde den rigtige bus..*GG*

> Jeg er MEGET træt af Oscar i dag !!!!!!!! Han er sq en knold !

Det kan jeg godt forstaa..

> Men naturligvis er det da dejligt, at hans psyke styrkes og han bliver mere
> modig / sikker - MEN behøver fjolset ligefrem tage livet af os alle......

Haha, han har som mange maend et problem med at finde den gyldne
middelvej, naar der skal goeres indtryk paa damerne, ret tragisk maa
man sige for det skulle jo helst ikke ende i ged fordi i gerne vil
have familien samlet ogsaa til hverdag..:-/

> I morgen , vist der er en tid, er det afgang til dotorkvinden og have
> undersøgt Tøsepigen - og så have " Felifriend " med hjem !

Moedte ellers en anden katteslave i dag som har gaaet og vaeret lidt
misundelig paa mig og Melissa fordi vi kan gaa tur sammen, saa det maa
jo nok ende med at jeg lige bruger en smule tid paa at give et lille
kursus i hvordan katten gaar tur med mennesket..*GG*
Taenk at hun troede at katten skulle laere at gaa tur med hende LOL,
men jeg fik hende vist overbevist om at det er omvendt *GG*

Var ellers en soed Hellig Birma dreng paa 6 aar og Melissa brummede
kun en enkelt gang..:chok:, men han kom heller ikke saerlig taet paa..

Bare rolig Star, jeg kan ikke forestille mig at han kan udkonkurrere dig..

Fra : AEK

Dato : 30-09-02 07:12

> "AEK" <5678@jubiipost.dk> writes:

> JA nemlig ikke andet end boevl med os, jeg undrer mig over hvad der
> goer at i kan holde os ud i det hele taget..;-D

JA - det kan sq også undre mig *LOL*

> Det er da staerkt muligt, for jeg faerdes jo jaevnt hen nede i byen og
> har da ogsaa taenkt paa at se hvordan der ser ud oven paa "Der
> Nordsleswiger" naar jeg er gaaet forbi *SS*

Der hvor de yndigste lyserøde peligonier er på " den franske altan " - der
huserer vi*S*. Misserne har endda fået deres " eget " vindue med hånsetråd -
jow jow, manden har været " Gør det selv mand "......Og det kan ses....*S*

> Hvordan tager mitterne ellers ombygningen af rutebilstationen, sikke
> et cirkus at finde en bus i det rod...

Det tager de i stiv pote - det er jo mine rødder....hæ hæ

> [...]
> jo nok ende med at jeg lige bruger en smule tid paa at give et lille
> kursus i hvordan katten gaar tur med mennesket..*GG*

Slet ingen skumle bagtanker..........Selvfølgelig ikke......

Har fået en tid hos dyrlægen i dag kl. 16.30. - så det bliver spændende.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-09-02 14:41

> JA - det kan sq også undre mig *LOL*

Vi andre har da i det mindste den undskyldning at hunkoens saerheder
er det krydderi som goer dem mere interessante..

> [...]
> jow jow, manden har været " Gør det selv mand "......Og det kan ses....*S*

Hmm, mon ikke nogen "glemmer" en lift en dag saa kigger jeg lige op *GG*

> Det tager de i stiv pote - det er jo mine rødder....hæ hæ

Det er da godt

> Slet ingen skumle bagtanker..........Selvfølgelig ikke......

Nej/jo for ideen var at hun skal laere at gaa tur med katten saa den
ogsaa faar en god oplevelse ud af det..
Samtidig med at jeg vil lobbye lidt for at det skal vaere muligt at
have 2 katte i lejemaalet, og det kraever en vis tilslutning fra de
oevrige beboere, hvilket jeg vil proeve at skaffe stille og roligt ved
at vise dem de glaeder som to mitter kan have af hinanden. Samt
naturligvis ved at tale godt og laenge for det..*gg*

Men jeg tror ikke at hun har haft kat foer, saa der er en smule at
laere om katte og maaden man lever sammen med dem..;-D

Fra : Kate

Dato : 01-10-02 17:07

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in

> JA nemlig ikke andet end boevl med os, jeg undrer mig over hvad der
> goer at i kan holde os ud i det hele taget..;-D

Hæhæ, vi har da sans for humor

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-10-02 17:26

Kate <joeyREMOVE@oliwer.dk> writes:

> Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in

> Hæhæ, vi har da sans for humor

Oehh kvinder holder af simple ting Maend for eksempel...

Og humor... nope tror jeg ikke paa, for en gang postede en "forskellen
paa kat og maend" - stor lykke og alle var glade...
Saa postede jeg "derfor hunkat" og - ingen lykke og mange
fornaermede...

Men jeg har altid optaget det som at jeg ramte rigtigt da jeg skrev
det og det er jo ikke altid lige saa rart..

Fra : Gitte Andreasen

Dato : 29-09-02 20:58

Hej Anya

Nej jeg har prøvet lidt med noget blomstermedicin, som ikke rigtig hjalp.
Det har blot taget tid, og nu slås de alvorligt ca 1 gang hver 2. måned. Så
det er da til at leve med.
Jeg må sige, at jeg er blevet meget bedre til at tolke mine kattes sprog
efter det her, så jeg er blevet "trænet" i at se, hvornår de bare slås for
sjov, eller når der er optræk til noget seriøst.

Du skal lade dine katte være sammen, men holde dem under opsyn. Hvis de er
for meget adskilt, kan det bare gøre det værre og trække det i langdrag med
at de finder ud af deres indbyrdes rangorden. Men lad Tøsen få lidt fred
indimellem, feks om natten som jeg gjorde det de første 1-2 uger.

Men ja, jeg vil da anbefale at bruge blomstermedicin eller felifriend, som
virker på mange katte. Det er i hvert fald et forsøg værd :)

Hilsen
Gitte

Fra : AEK

Dato : 30-09-02 17:03

Hejsa !

Vi har været hos dyrlægen.
Hun tog temperauren , som var : 39.1
Der blev lyttet m.m.- alt ok.
Da Tøsen bliver trykket, er alt fint, indtil dyrlægen når ned over ryggen -
så kom der et HVÆS !
Der var flere steder, hvor hun der var øm.

Dyrlægen mente dette: Hun skal have pencillin til og med fredag p.g.a.
feber.
Om Tøsen har forstrakket sig eller kommet til skade efter slagsmål m.
Oscar, ved hun ikke.
Felifriend er bestilt hjem, kan hentes der på onsdag - indtil da skal de
være adskilt.
Når Felifriend er taget i brug, må de kun være sammen under opsyn.

Jeg skal ringe på fredag, hvor vi skal tale sammen om, hvordan det står til.
Hvis ikke det er bedre med de ømme punkter ned over ryggen, skal hun
røntgenfotograferes.

Vi talte om Oscar. Hun mener, at eftersom, at vi er flyttet, er Oscar i gang
med at forsøge at tage magten.
Så det var godt, at vi kom afsted - så der bliver krydset fingre for, at
Felifriend vil kunne hjælpe i det lille hjem.

/ Anya.

Fra : Niels Peter

Dato : 30-09-02 17:18

> [...]
> Så det var godt, at vi kom afsted - så der bliver krydset fingre for, at
> Felifriend vil kunne hjælpe i det lille hjem.

Vi krydser fingre og poter her hos os

Niels Peter

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-09-02 17:21

> [...]

> så kom der et HVÆS !
> Der var flere steder, hvor hun der var øm.

Stakkels lille pige..

> Felifriend er bestilt hjem, kan hentes der på onsdag - indtil da skal de
> være adskilt.

Hmm jeg troede at det var lagervare der..:?

> Jeg skal ringe på fredag, hvor vi skal tale sammen om, hvordan det står til.
> Hvis ikke det er bedre med de ømme punkter ned over ryggen, skal hun
> røntgenfotograferes.

Krydser lige fingre og poter her..

> Vi talte om Oscar. Hun mener, at eftersom, at vi er flyttet, er Oscar i gang
> med at forsøge at tage magten.

Ja, meget tyder paa det...

> Så det var godt, at vi kom afsted - så der bliver krydset fingre for, at
> Felifriend vil kunne hjælpe i det lille hjem.

Helt bestemt - vi krydser ogsaa lige fingre og poter for det ogsaa

Fra : AEK

Dato : 30-09-02 19:25

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk>

> Stakkels lille pige..

Yepper - derfor har hun fået lidt ekstra guf i dag.

> Hmm jeg troede at det var lagervare der..:?

Ja, det troede jeg også.
Ringede derfor til en anden dyrlæge, da vi kom hjem - for at høre ad, om de
evt. havde det.
Men nix - heller ikke der.
Så vi venter til onsdag eftermiddag - men nå, det overlever de nok også
, de dumme fartbøller ( kattene ).

> Helt bestemt - vi krydser ogsaa lige fingre og poter for det ogsaa
Takker.

En speciel TAK til ´Niels Peter .

Fra : Niels Peter

Dato : 30-09-02 19:44

> En speciel TAK til ´Niels Peter .

Velbekomme!

NP

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 30-09-02 18:37

Håber det bedste af det bedste og krydser alt hvad der kan krydses.
For sørensen da - stakkels lille Tøsen - håber hun snart er ok *S*

Og kan Don Oscar så snart dæmpe sig lidt, ellers må han på ferie her i Viby
*G*
Så skal Dixie nok lige vaske ham blød i poterne

Ej spøg til side, håber i snart får fred og ro i det lille hjem *S*

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : AEK

Dato : 30-09-02 18:59

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> > Håber det bedste af det
bedste og krydser alt hvad der kan krydses.
> For sørensen da - stakkels lille Tøsen - håber hun snart er ok *S*

Yepper. Da hendes madmor synes, at det er så frygtelig synd for hende, at
hun har feber og ondt - skyndte hun sig lige , da kæresten og hun var i
Fakta, at købe makrel i tomat - kun til Tøsen *G*.

> Og kan Don Oscar så snart dæmpe sig lidt, ellers må han på ferie her i
Viby
> *G* Så skal Dixie nok lige vaske ham blød i poterne

Pas på !!!!! - det skal man ikke sige mange gange disse dage - han er billig
til salg....- og måske ikke....*G*

> Ej spøg til side, håber i snart får fred og ro i det lille hjem *S*

Yeps, det håber vi også......

Nu er lejligheden blevet delt op, da vi ikke ved, hvor længe dette står på.
Tøsen har et stort soveværelse, entre og badeværelse.

Oscar har to stuer.
Tilde - hmm, hun er hvor vinden blæser....hun giver os tegn om, når hun vil
ind til den anden rod. Så det fungerer fint. Og så har Tøsen & Oscar
skiftevis besøg.

Er der nogen,der ved , hvor meget mere end et brud, man kan se på et
røntgenbillede ?

/ Anya

Fra : Niels Peter

Dato : 30-09-02 19:49

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
(...)
> Er der nogen,der ved , hvor meget mere end et brud, man kan se på et
> røntgenbillede ?

Man kan se temmelig meget, f.eks. cyster, bl.a. på æggestokkene (almindelig
bivirkning ved længere tids p-pillebrug), man kan også se på en drægtig
hunkat, hvor mange killinger, der ligger osv. Her vil man dog foretrække
ultralyd, fordi det er mere nøjagtigt, men det er ikke alle dyrlæger, der
selv har ultralydsapparatur.
Jeg vil også tro, man kan se slidgigt med røntgen - det kan man i hvert fald
på mennesker.

Niels Peter

Fra : Kate

Dato : 01-10-02 17:21

Årh stakkels pige. Godt du fik hende checket for det vil jo ikke gøre
hende mere i stand til at holde Oscar stangen, når hun er syg og har
smerter.
Håber hun hurtigt kommer sig og at i kan få skik på bøllen.

> Pas på !!!!! - det skal man ikke sige mange gange disse dage - han
> er billig til salg....- og måske ikke....*G*

Yes, kender følelsen

God bedring til Tøsebarnet og ekstra næsenus til hende også.

Fra : AEK

Dato : 01-10-02 18:21

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk>

> God bedring til Tøsebarnet og ekstra næsenus til hende også.

Mange tak, også til Camilla.

Vi har netop taget hendes temperatur : 36.4 - det er vel meget normalt ?
Kan næsten ikke vente på, at vi får Felifriend i huset !
Håber virkelig, at det kan hjælpe.

Kate, hvordan går det med dine rødder ?

/ Anya

Fra : Niels Peter

Dato : 01-10-02 18:46

> "Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk>

> Mange tak, også til Camilla.
>
> Vi har netop taget hendes temperatur : 36.4 - det er vel meget normalt ?

Det er faktisk let lavt - er I sikker på det?
Normaltemperaturen ligger omkring 38-38½

> Kan næsten ikke vente på, at vi får Felifriend i huset !
> Håber virkelig, at det kan hjælpe.

Ja, det bliver spændende....

Hilsen, Niels Peter

Fra : AEK

Dato : 01-10-02 19:03

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk>> Det er faktisk let lavt - er I sikker på
det?

> Normaltemperaturen ligger omkring 38-38½

Pinligt......
NP : Da jeg læste dit svar, trak jeg mand og kat efter mig !
Vi måtte prøve med termometer igen.
Denne gang viste den : 38.4
Første gang røg den ud, troede dog ikke , at det betød noget.
YEPS - vi skal alle lære

/ Anya ( Som mener, at øvelse dog må gøre mester ).

Fra : Niels Peter

Dato : 01-10-02 21:25

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

(...)
> Denne gang viste den : 38.4

OK - det virker mere rimeligt

Niels Peter

Fra : Kate

Dato : 01-10-02 20:30

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in news:anclht$d3te8$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

> Kate, hvordan går det med dine rødder ?

Er i gang med en lille update-ting. Skriver lige i sin egen tråd, men
det går forrygende godt

Fra : Camilla Baird

Dato : 30-09-02 21:40

Al held og lykke med Tøsen - håber ikke det er noget alvorligt...
Mvh Camilla

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk