Dansk sprogpakke til Mozilla 1.1 klar.
Fra : Gunner Poulsen

Dato : 29-09-02 12:39

Bare for lige at gøre jer opmærksom på det.

Den kan hentes på http://www.mozillatranslator.org/browser_download.jsp

Gunner Poulsen.
Den danske Mozillaoversættelsesgruppe.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-09-02 13:15

Gunner Poulsen skrev:

> Bare for lige at gøre jer opmærksom på det.

Hm. Hentet og installeret. Genstartet Mozilla. Leder efter en
forskel: jo, i File-menuen kan man nu vælge "Arbejd offline(W)". I
View-menuen kan jeg vælge undermenuen "Tekstzoom" (bl.a. med
underpunkterne Smaller, Larger, Original og Anden). Det var vist
også alle de danske menupunkter jeg kunne finde :(. Hvad gør jeg
forkert?

Udskrift fra "About Mozilla" (som i vinduet, men ikke i menuen nu
hedder "Om Mozilla"):

Mozilla 1.1
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; da-DK; rv:1.1)
Gecko/20020826

Skal Windows også genstartes, eller et sprogpakken bare ikke helt
færdig?
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Gunner Poulsen

Dato : 29-09-02 13:38

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> [...]
> Gecko/20020826
>
> Skal Windows også genstartes, eller et sprogpakken bare ikke helt

Sprogpakken er meget færdig (undtagen hjælpefilerne og
JavaScript-fejlfindingen.)
Det plejer at hjælpe at skifte sprog tilbage til engelsk lukke Mozilla
og starte og skifte tilbage igen til dansk og lukke Mozilla og åbne den
igen.

Om der er noget specielt for Windows tror jeg ikke, men det er sjældent
jeg sidder ved en maskine der ikke er en Linuxmaskine efterhånden.

Gunner Poulsen.

Skolelærer.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-09-02 14:54

Gunner Poulsen skrev:

> Det plejer at hjælpe at skifte sprog tilbage til engelsk lukke
> Mozilla og starte og skifte tilbage igen til dansk og lukke
> Mozilla og åbne den igen.

Det prøvede jeg så - desværre med samme pauvre resultat.

Kan det hjælpe med en windowsgenstart? (endnu ikke afprøvet, da
maskinen er i gang med et større upload).

Fra : Gunner Poulsen

Dato : 29-09-02 17:53

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Kan det hjælpe med en windowsgenstart?

Prøv og meld tilbage.

Andre med positive erfaringer fra Windows der kan hjælpe Jens?

Gunner.

Fra : Niels

Dato : 29-09-02 21:02

Gunner Poulsen skrev:

> Prøv og meld tilbage.
>
> Andre med positive erfaringer fra Windows der kan hjælpe Jens?
>
> Gunner.

Hos mig virker det fint, og det kun efter en genstart af Mozilla,

Kan det have noget at gøre med hvilken produktversion du har hentet til,
( Bare et forslag ) Jeg hentede version 1.1

Mvh. Niels

Fra : Trulte Holmsen

Dato : 29-09-02 23:11

I news:3d972fe9$0$70230$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, tastet
Gunner Poulsen bl.a dette:

> Andre med positive erfaringer fra Windows der kan hjælpe Jens?

Vet ikke om dette er mye hjelp, men for å få norsk språkpakke til å
fungere måtte jeg gå inn i startmenyen, Mozilla, og til Profile Manager
for å lage en ny profil. Og der stiller du da inn språk. Det var meget
enkelt.

--
Trulte (ICQ #158422224) (Epost: trulte-h at online dot no)

Jeg bruker OE-QuoteFix. Se: <URL: http://jump.to/oe-quotefix >
Hvorfor? Lettere å lese, bedre sitering, og riktig signaturskille.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-09-02 19:34

Gunner Poulsen skrev:

> Prøv og meld tilbage.

Hermed gjort. Ingen forbedring.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-09-02 21:29

Niels skrev:

> Kan det have noget at gøre med hvilken produktversion du har
> hentet til, ( Bare et forslag ) Jeg hentede version 1.1

Samme her. Jeg prøvede lige at se hvad der ville ske ved at forsøge
en geninstallation - det kan åbenbart ikke lade sig gøre (error
code 999). Så vidt jeg kan se kan man heller ikke fjerne en
sprogpakke :(.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-09-02 23:34

Trulte Holmsen skrev:

> [...]
> til å fungere måtte jeg gå inn i startmenyen, Mozilla, og til
> Profile Manager for å lage en ny profil. Og der stiller du da

Sandelig siger jeg Eder - det var en stor hjælp. Nu virker det. Tak
for hjælpen.

PS: Sprogpakken kan vel ikke anvendes til 1.2a?

Fra : Gunner Poulsen

Dato : 30-09-02 06:09

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> PS: Sprogpakken kan vel ikke anvendes til 1.2a?

Nej. De er meget specifikke.

Vi går på 1.2 når vi har fået pusten efter 1.1.

Gunner.