Problemer med Norton Firewall efter instal~
Fra : Marife og Flemming J~

Dato : 29-09-02 11:53

Jeg har lige installeret Service Pack 1 til XP Home Edition, og nu kan jeg
ikke komme på nettet med min Norton Firewall aktiveret , jeg har så
aktiveret XP firewall, deaktiveret Norton - og så fungerer det, men det er
jo ikke en tilfredsstillende løsning i længden - er der lidelsesfæller, der
har en løsning?

Fra : Marife og Flemming J~

Dato : 30-09-02 21:10

Marife og Flemming Jensen wrote:
> [...]
> har så aktiveret XP firewall, deaktiveret Norton - og så fungerer
> det, men det er jo ikke en tilfredsstillende løsning i længden - er

Jeg kan jo så selv give en løsning, da jeg har kontaktet Symantec og på
anbefaling afinstalleret og derefter geninstalleret Norton Internet
Security, og det ser ud til at have løst problemet