battlefield 1942
Fra : Kristian

Dato : 29-09-02 09:47

Er det kun et multiplayerspil ?

eller er der også singleplayer ?

er det nogenlunde realistisk så man ikke kan overleve 10 skud i hovedet ?

kører det godt på jeres systemer, og hvilket system har i ?

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-09-02 09:57

"Kristian" <falk-petersen@REMOVETHISadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Er det kun et multiplayerspil ?

Nej

> eller er der også singleplayer ?

Ja. Men det er samme som multiplayer, bare med computeren som
modstander(e).

> er det nogenlunde realistisk så man ikke kan overleve 10 skud i
hovedet ?

Ja, det må man sige.

> kører det godt på jeres systemer, og hvilket system har i ?

XP1600+
Asus V8420 Geforce 4 ti4200 128 DDR - detonator 30.82
512 DDR
Hercules Gametheater XP

Kører perfekt i 1280*1024*32 - alle detaljer på max.

- Martin

- Martin

Fra : Thor

Dato : 29-09-02 16:02

> Ja. Men det er samme som multiplayer, bare med computeren som
> modstander(e).
Men AIen er Skod, rammer for godt, kan se en, når man ligger i den modsatte
ende, simpelhen skod

Fra : Palle

Dato : 01-10-02 09:13

> XP1600+
> Asus V8420 Geforce 4 ti4200 128 DDR - detonator 30.82
> 512 DDR Hercules Gametheater XP
>
> Kører perfekt i 1280*1024*32 - alle detaljer på max.

P4 1.8. ASUS GeForce 4 4400. 1GB Ram. Spillet kører af helvedes
til på min maskine. Selv i 800x600 og med det meste skruet ned.

Ligeså snart der er lidt aktivitet omkring mig hakker det voldsomt.

Nyeste NVidia drivere. (Som jeg opdaterede til da jeg fandt ud af
det hakkede med mine gamle drivere.)

Alle andre spil har jeg intet problem med. Ej heller MOHAA.

--
Palle

Fra : Aardvark

Dato : 02-10-02 17:24

Sjovt i har de problemer.
Jeg kører BF1942, i 800x600x16, med det meste slået til.

Hr en Duron 1200@1300, GForce 4 MX430, 64 mb
256 mb RAM.

Mit kører altså glat, uanset mængden af aktivitet på skærmen.