MS Windows
briani 27239
DMA???
Fra : Johnny Ravn

Dato : 29-09-02 09:37

Jeh har læst at man kan slå DMA til under egenskaber for system for at få en
hurtiger brændetid. men hvor finder jeg DMA jeg bruger XP Pro
Johnny

--
Denne mail er scannet med Norton Antivirus 2002 !

Fra : ebbe

Dato : 29-09-02 11:21

"Johnny Ravn" <Johnnyravn@postkasse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Johnny
>
> --
> Denne mail er scannet med Norton Antivirus 2002 !

Brug din SØG og du skal finde:

DMA
DMA findes i kategorien Hardwareressourcer i Systemoplysninger. DMA viser forskellige
oplysninger om systemets DMA (Direct Memory Access). DMA overfører data mellem
systemhukommelsen og hardwareenheder uden om CPU'en. I kolonnen Ressource i detaljeruden
vises den DMA-kanal, der bruges af den enhed, der vises i kolonnen Enhed. I kolonnen
Status vises enhedens status.

Hvis der vises en fejl i kolonnen Status, f.eks. Fejl, Degraderet, Ukendt, Forv. fejl,
Starter, Stopper eller Service, kan du prøve at løse problemet på følgende måder:

a.. Brug Enhedshåndtering til at identificere og løse problemet. Yderligere oplysninger
om Enhedshåndtering finder du under Enhedshåndtering.
b.. Kontakt producenten af enheden for at få en opdateret enhedsdriver.
c.. Ret indstillingerne i systemets BIOS eller EFI.
Yderligere oplysninger om Hardwareressourcer finder du under Hardwareressourcer.