iTunes og iMovie til OS 9.X - seneste vers~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-09-02 09:38

Nogen der har dem ? På Apples site kan man desværre ikke finde dem.

Kan de lægges på en ftp ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jesper

Dato : 29-09-02 10:13

> Nogen der har dem ? På Apples site kan man desværre ikke finde dem.
>
> Kan de lægges på en ftp ?

Du kan finde de seneste versioner og downloade dem ved at søge her:

http://www.info.apple.com/support/downloads.html
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-09-02 10:24

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Du kan finde de seneste versioner og downloade dem ved at søge her:
>
> http://www.info.apple.com/support/downloads.html

Ja godaw øjnene er da det første man bliver blind på.

Jeg fandt nu godt nok kun iTunes. Er iMovie ikke freeware ? Der var kun
updates !

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Højsholt

Dato : 29-09-02 10:45

On 29/09/02 11:23, in article 1fj9rlv.fph8k25awxdsN%jesper@gylling.net,

> Ja godaw øjnene er da det første man bliver blind på.
>
> Jeg fandt nu godt nok kun iTunes. Er iMovie ikke freeware ? Der var kun
> updates !

Nope!
iMovie 2 er ikke freeware.

/Højsholt

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-09-02 10:55

Højsholt <dennis@hojsholt.dk> wrote:

> Nope!
> iMovie 2 er ikke freeware.

Jamen hvad så med 1'eren ? Den er da ! Hvor hulen er den ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Højsholt

Dato : 29-09-02 11:08

On 29/09/02 11:55, in article 1fj9t33.tsm73n142cm3zN%jesper@gylling.net,

> Jamen hvad så med 1'eren ? Den er da ! Hvor hulen er den ?

Du kan sikkert finde iMovie 1 på LimeWire!?

Fra : Jesper

Dato : 29-09-02 11:45

> Ja godaw øjnene er da det første man bliver blind på.
>
> Jeg fandt nu godt nok kun iTunes. Er iMovie ikke freeware ? Der var kun
> updates !

Alle versioner af iMovie er payola ware, den bundtes med visse iMac
modeller.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-09-02 12:03

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Alle versioner af iMovie er payola ware, den bundtes med visse iMac
> modeller.

Er det det ? Så skulle jeg da ikke have foræret min version 1 væk !

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/