MS Windows
briani 27239
kan ikke installere programmer ?
Fra : HL

Dato : 29-09-02 09:30

Jeg får denne fejlmeddelse når jeg prøver at installere nogle programmer.
Bla. Temperatur programmet "Probe" fra Asus.

Config.nt Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS og Microsoft Windows
programmer. Vælg "LUK" for at afslutte programmet.

Hvad er der galt ????
1G4 TB
XP

Fra : IzNoGoUd

Dato : 29-09-02 21:42

On Sun, 29 Sep 2002 10:30:25 +0200, "HL" <hl@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg får denne fejlmeddelse når jeg prøver at installere nogle programmer.
>Bla. Temperatur programmet "Probe" fra Asus.
Ja jeg installerede det også på min 98 men så fandt programmet ud af
at jeg lige pludselig ikke havde et Asus motherboard, af med hætten og
se på mobo, hmmm der står stadig Asus på mit F... mobo.
Nå så jeg faldt over et fint stykke software og freeware:
http://mbm.livewiredev.com/
Dog vil jeg råde dig til at give ham lidt over PayPal, hvis du kan
lide programmet.

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : HL

Dato : 30-09-02 04:46

"
> [...]
> at jeg lige pludselig ikke havde et Asus motherboard, af med hætten og
> se på mobo, hmmm der står stadig Asus på mit F... mobo.

Det er ikke Asus programmet der er fejlen. Nedenstående fejl kommer med
mange andre programmer. Bla. også mit program til mit digitalkamera.

Feljel kommer når jeg vil installere et program.

"Config.nt Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS og Microsoft Windows
programmer. Vælg "LUK" for at afslutte programmet."

Hvad mener "den" ????