MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvor blev "vis kilde" af?
Fra : Finn Christensen

Dato : 29-09-02 07:34

Øhhh kan i hjælpe?
Af uforklarlige grunde kan jeg ikke længere se kilden på en eneste
hjemmeside i Internet Explorer.

Tidligere kunne jeg højreklikke på en hjemmeside og bruge "vis kilde" eller
benytte "kilde" i "vis menuen"
Menupunkterne er der skam stadig væk, men der sker intet når jeg bruger dem.
Det virker nærmest som om kommandoen ignoreres.

Det er noget der bare er opstået og jeg aner ikke hvorfor

Nogen gode idéer derude?

På forhånd tak

Finn

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-09-02 08:33

In dk.edb.system.ms-windows, Finn Christensen wrote:

> [...]
>Menupunkterne er der skam stadig væk, men der sker intet når jeg bruger dem.
>Det virker nærmest som om kommandoen ignoreres.

Prøv: Internet Options -> Programs -> HTML editor -> Notepad.

Ellers prøv spørge i dk.edb.internet.software.browser.

--
Lars Stokholm

Fra : Finn Christensen

Dato : 29-09-02 10:05

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> In dk.edb.system.ms-windows, Finn Christensen wrote:

> Prøv: Internet Options -> Programs -> HTML editor -> Notepad.

Sådan stod den allerede

> Ellers prøv spørge i dk.edb.internet.software.browser.

Ahaaa, msåek en bedre ide - takker

Finn

Fra : schlafen

Dato : 29-09-02 08:48

> [...]
dem.
> Det virker nærmest som om kommandoen ignoreres.
>
> Det er noget der bare er opstået og jeg aner ikke hvorfor

Det plejer at hjælpe at tømme "midlertidige internetfiler"

Fra : Finn Christensen

Dato : 29-09-02 10:05

"schlafen" <huusfeldt@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det plejer at hjælpe at tømme "midlertidige internetfiler"

Det prøver jeg lige - mange tak !

Finn

Fra : John Hinge

Dato : 29-09-02 10:37

On 29 sep 2002 Finn Christensen was heard to say:

> Øhhh kan i hjælpe?
> Af uforklarlige grunde kan jeg ikke længere se kilden på en eneste
> hjemmeside i Internet Explorer.
>
> Nogen gode idéer derude?

som de andre påpegede, så er det egentlig i nyhedsgruppen
dk.edb.internet.software.browser at den slags hører hjemme,
men schlafen har ret, det er de midlertidige internetfiler
som driller her. Jeg har selv haft samme problem.

Slet dem, og set for fremtiden IE op til at bruge en maks
størrelse, f.eks en 20-40Mbytes istedet for bare at bruge løs.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs