Søgemaskiner kan ikke finde min hjemmeside~
Fra : Lars Christensen

Dato : 29-09-02 06:50

Hej til alle, jeg er lige startet med at opbygge mig en hjemmeside, jeg
bruger FrontPage2000.
Opload af hjemmesiden, da bruger jeg også FP og det virker godt nok.

Nu er det sådan at hvis jeg går ud på internette og kalder adressen på min
hjemmeside
www. home19.inet.tele.dk/lc (TDC) ja så kan jeg se min hjemmeside, heller
ingen problemer der.

MEN jeg kan ikke få søgemaskinerne til at finde min hjemmeside!!!!!

Hvad skal jeg gøre??
og hvordan ??

Jeg håber en eller ande vil hjælpe mig,
på forhånd tak.

Lars Christensen
Næstved
lc@post5.tele.dk

Fra : Anne Petersen

Dato : 29-09-02 08:39

Lars Christensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
<klip>

> MEN jeg kan ikke få søgemaskinerne til at finde min hjemmeside!!!!!

Hvornår uploadede du din side?

Fx. kører google kun databaseopdatering en gang om måneden, så hvis du er
uheldig at uploade lige efter en opdatering, kan der gå næsten to måneder før
du kan findes vha google. Jeg formoder deet samme gælder for andre
søgemaskiner.

Nu er der jo heller ikke så meget at finde endnu

Google går op i om der er ordentlig tekst at finde på din index side.
Jeg mener at have hørt at frames-sites ikke så let bliver registreret i
søgemaskiner.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leon Jessen

Dato : 29-09-02 11:38

"Lars Christensen" skrev:
[snip]
> MEN jeg kan ikke få søgemaskinerne til at finde min hjemmeside!!!!!
> Hvad skal jeg gøre??
> og hvordan ??

Gå ind på de forskellige søgemaskiner og meld din hjemmeside til. Jeg havde
første upload på min hjemmeside (www.leonjessen.dk) i starten af august, og
først i går kunne google finde den! Så patience

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-09-02 17:18

Sun, 29 Sep 2002 12:38:09 +0200, skrev "Leon Jessen"
<Se_min@signatur.ok>:

>Gå ind på de forskellige søgemaskiner og meld din hjemmeside til.

Men vent til der er noget indhold på siderne, ellers risikerer
man det stik modsatte.

F.eks. Yahoo vurderer siden før den bliver optaget, samtidig er
der jo ikke rigtig noget at søge på.

Fra : Lars Raaby

Dato : 29-09-02 11:42

Lars Christensen skrev i et tidliger indlæg:

> MEN jeg kan ikke få søgemaskinerne til at finde min hjemmeside!!!!!
>
> Hvad skal jeg gøre??
> og hvordan ??

Har du kikket på www.metamaten.dk for at lave dine metafiler?
Nogle søgemaskiner skal du selv tilmelde din hjemmeside. (jubii f.eks.)
www.netstjernen.dk bruger metafiler.

--
MVH Lars

Fra : varde

Dato : 29-09-02 17:06

"Lars Christensen" <lc@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ingen problemer der.
>
> MEN jeg kan ikke få søgemaskinerne til at finde min hjemmeside!!!!!

Hej Lars ! Din side hedder ikke www.home19.inet.tele.dk/lc men
http://home19.inet.tele.dk/lc

At ligge øverst på en søgemaskine kræver vedligeholdelse, og div. andre ting
som hverken jeg eller andre der ligger øverst i søgemaskinerne, vil fortælle
andre...du forstår vel hvorfor )

Fra : Lars Christensen

Dato : 01-10-02 19:17

Hvor for svare du så !!!!!