Plan 9 from outer space R2-dvd
Fra : Ukendt

Dato : 29-09-02 00:02

Jeg leder efter Plan 9 from outer space på region 2 dvd. Er der nogen,
der kan komme med tips til billige og frem for alt sikre steder at
bestille den?

Fra : ML-78

Dato : 29-09-02 00:20

> Jeg leder efter Plan 9 from outer space på region 2 dvd. Er der nogen,
> der kan komme med tips til billige og frem for alt sikre steder at
> bestille den?

£12,79 inkl. forsendelse hos www.bensonsworld.co.uk

ML-78

Fra : ML-78

Dato : 29-09-02 00:27

> £12,79 inkl. forsendelse hos www.bensonsworld.co.uk

Den amerikanske DVD er for øvrigt region 0 og koster kun £10.99, så måske er
det også værd at overveje.

ML-78

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-02 18:52

ML-78 wrote:
> Den amerikanske DVD er for øvrigt region 0 og koster kun £10.99, så måske er
> det også værd at overveje.

mmh, den synes jeg ikke, jeg kan finde hos Bensonsworld. Hvor finder du
r0-udgaven til den pris?

Fra : Jakob Madsen

Dato : 29-09-02 18:53

http://www.futureent.com/

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-02 19:44

Det er måske værd at sammenligne
http://www.bytesandbobs.com/dvdcompare/comparison.asp?T=850
og
http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=3156
Det ser ud til, at R2 har flest ekstragejl.