Geni Pumper
Fra : The King

Dato : 28-09-02 22:36

Hejsa

Nogen som kender eller har erfaringer med pumper/filtere fra Geni ?,

MVH
Leo

---

Fra : Linux

Dato : 29-09-02 18:43

Hej Leo

Er det en bestemt pumpe type du leder efter??

da jeg er selv på en midelstor pumpe fabrik
burte vi kunne finde noget der kunne bruges til noget.

mvh. linux

---

Fra : The King

Dato : 29-09-02 21:29

Hejsa

Jeg har bare købt en pumpe som hedder Geni Secci, og er lige startet med at
bruge den, så ville jeg jo godt lige høre om der skulle være andre som har
en af samme slags, og om de evt. var tilfres med den, om der var nogle ting
jeg skulle være opmærksom på.

Jeg har lagt et par billeder på http://leo.lir.dk/leo/geni/ hvis nogen vil
se den.

MVH
Leo

---

Fra : Linux

Dato : 30-09-02 16:25

Hej igen
nej den har jeg sku ikke set før... men ud fra billederne kunne
det da godt se ud som du havde et par problemer med utæt heder. dem jeg har
talt med fra gerni mener ikke at de er produkseret her i Danmark
Er den købt i spanien ??

---

Fra : The King

Dato : 30-09-02 19:56

Yo

Ja, jeg har købt den i Flaunskjold, og nej jeg har ikke problemer med at den
er utæt, grunden til den står på en avis er at jeg lige har flyttet mit
akvarium, og ny startet det, så der er endnu ikke kommet fisk i akvariet.

Så der er 2 års garanti på den, der er Dansk manual med til den, så om den
er lavet i DK eller Spanien kan jeg ikke sige noget om.

Nå, mens jeg lige roder med manualen, så kan jeg fortælle at jeg har været
fuld af shit, for firmaet hedde Sicce, og pumpen hedder Geni, den er
Italiensk

Data for pumpen
Volt 230~
Hz 50