MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
CPU konstant svingende - p.g.a. winlogon!
Fra : Ib

Dato : 28-09-02 22:33

Efter endelig at have fået fingrene i en 3D Max demo-cd, kan jeg ikke
rigtigt bruge den til noget. Når jeg har installeret programmet og kører
det, begynder min CPU hele tiden at svinge fra 50-100%, så jeg kan ikke lave
noget på min pc, det går ihvert fald meget langsomt! Når jeg så lukker 3d
max, så bliver min CPU ved med at være på 50-100%! Når jeg trykker
ctrl+alt+del, og ser hvilken proces der bruger alt den CPU er det Winlogon.
Allerførste gang jeg fik fat i cd'en virkede et fint, men så glemte jeg lige
noget under installationen, så jeg måtte afinstallere og installere igen.
Jeg har prøvet at installere det på præcis samme måde som den første gang,
men uden resultat. Winlogon processen køres af system, så jeg kan ikke
afslutte den. Er der nogle der ved hvad jeg skal gøre? Jeg har en 1000 Mhz
AMD T-Bird 768 mb ram, geforce 2, Win XP Pro

Venlig hilsen
- Ib