Mafia. Sergio Morello. Car-chase. Fucked U~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-09-02 21:45

Jeg skal dræbe ham her Sergio i banen 'one lucky guy'. Jeg ville egentlig
godt kunne følge ham hvis det ikke var for al det skdie politi der dukker op
konstant, og stopper mig.
Jeg køre i bossens bil (kan ikke huske hvad den hedder, men det er en stor
åben to-personers) og den trækker fælt dårligt op ad bakke, men har en god
tophastighed.
Nogen der kan fortælle mig om Sergio stopper et sted hvor jeg kan nakke ham,
eller om jeg skal nakke ham fra bilen (hvilket jeg tvivler på, da jeg kun
har en revolver)?

Mvh Thomas

Fra : Herold

Dato : 28-09-02 23:25

> Nogen der kan fortælle mig om Sergio stopper et sted hvor jeg kan nakke
ham,
> eller om jeg skal nakke ham fra bilen (hvilket jeg tvivler på, da jeg kun
> har en revolver)?

Han stopper, men du skal følge efter ham alligevel.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-09-02 23:31

Herold skrev:

"Herold" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse
> ham,
>
> Han stopper, men du skal følge efter ham alligevel.

Godt. Gode nyheder, fordi jeg kan ikke både koncentrere mig om at følge ham
i min spand, samtidig med at holde politiet væk, samtidig med at skyde på
ham.

Når han så stopper, så følger jeg ham til fods og nakker ham?

Mvh Thomas

Fra : Herold

Dato : 28-09-02 23:37

> Når han så stopper, så følger jeg ham til fods og nakker ham?

Jep. Det er en hel ny bane, så du skal kun gøre det en gang.

Fra : // Overby

Dato : 28-09-02 23:32

Du burde kunne se hvor han køre hen på kortet, så skulle det ikke være så
svært at finde hvor han stopper

Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-09-02 23:38

"// Overby" <danielFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> skrev i en meddelelse
> Du burde kunne se hvor han køre hen på kortet, så skulle det ikke være så
> svært at finde hvor han stopper

Nej, men når min spand ikke vil trække 'up-hill', og der er pansere som
jagter mig for 'speeding' glider han ud af kortet og jeg mister ham (eller
rettere, missionen bliver canclet fordi jeg er for langt væk).

Mvh Thomas

Fra : Renegade

Dato : 29-09-02 13:52

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]

(eller
> rettere, missionen bliver canclet fordi jeg er for langt væk).

Hvis du kører med Automatgear vil jeg foreslå du slår det fra, det er muligt
at opnå meget bedre hastighed op af bakke ved, at skifte ned i gear, og
så vidt jeg husker havde jeg absolut minus problem med, at følge med i
bossens bil. Den er stor, stærk og hurtig.

Rng

Fra : Ink

Dato : 29-09-02 18:20

Hvis du kører med automatgear og den sejtrækker f.eks. op ad bakke, kan
du bare trykke to gange hurtigt på "pil op" , og bilen vil geare ned...lidt
ligesom "kick down" : P
--
Henrik

Fra : Emilio

Dato : 29-09-02 19:03

> Hvis du kører med automatgear og den sejtrækker f.eks. op ad bakke, kan
> du bare trykke to gange hurtigt på "pil op" , og bilen vil geare
ned...lidt
> ligesom "kick down" : P

Cool at automatgear "kickdown" findes i spil-verdenen!

Emil