Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
de bedste/billigste netbutikker (digitalka~
Fra : Michaelbs

Dato : 28-09-02 21:10

nogen forslag til hvilke netbutikker der er billigst (indenfor EU)?
Jeg synes ikke de forslag man får ved kelkoo.com eller pricerunner eller
nogen af de andre kommer op med ret gode resultater..nogen der er stødt ind
på nogen meget billige - men troværdige netbutikker der sælger
digitalkameraer?? Mit eget billigste bud er http://www.topvisionshop.com/
men måske nogen af Jer er stødt ind i nogen, der kan hamle op med de
priser???
mvh Michael

Fra : Johansen

Dato : 29-09-02 12:08

"Michaelbs" <michaelschou@oncable.dk> wrote in message
| nogen forslag til hvilke netbutikker der er billigst (indenfor EU)?
--Cut--
| mvh Michael

Hejsa
Før du køber ind i en udenlandsk net-butik, så undersøg for butikkens ry og
renomé via
www.google.com

Jeg kan anbefale http://www.fotoversand24.de/
De accepterer ikke kreditcard, men en bankoverførsel til 40 DKK.
Versandkosten: 8,00 EUR inklusiv vorkasse
Jeg havde varene i løbet af 1 uge, hvoraf de 3 dage går med
pengeoverførslen.
Deres varer er indkøbt I Eurozonen / Tyskland og derfor ikke "parallel
import / grey import"
Her sparede jeg ca. 25 % i forhold til her hjemme.

-- du kan lige få en håndfuld flere links som jeg ikke har erfaring med!
http://www.topvisionshop.de/
http://www.technikdirekt.de
http://www.technik4free.de/shop/index.html
http://www.dnet24.de/cgi-bin/dnet24/index
http://www.photoshoppingcenter.de/index.htm
http://www.idealo.de/preisvergleich/MainProductCategory.html
http://www.schnaepp.de/
http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp
http://www.fotoking.de/
http://www.evendi.de/
http://www.computeruniverse.net/

Her skal du e-maile dem for prisen, men det er en OK butik, med billige
varer.
http://www.hificomponents.de/Versand_eng/preisliste_eng.htm

Dansk net-butik med "rimelige" priser
http://www.foto-fun.dk/

--links til reviews / test sider, godt nok på engelsk ...
http://www.dpreview.com/
http://www.megapixel.net/
http://www.steves-digicams.com/
http://www.imaging-resource.com/

Håber det kan bruges
--
Venlig hilsen
Jens

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-09-02 12:56

Johansen skrev:

> Før du køber ind i en udenlandsk net-butik, så undersøg for
> butikkens ry og renomé via
> www.google.com

Husk i den forbindelse at inkludere groups.google.com
(usenetarkivet). Jeg fandt adskillige kommentarer i den tyske
gruppe om digitalfotografering på denne måde.

> -- du kan lige få en håndfuld flere links som jeg ikke har
> erfaring med! http://www.topvisionshop.de/

Topvisionshop har jeg handlet med for knap en måned siden.
Der var ingen problemer med købet - betaling via kreditkort,
leveringstid en uge. Deres site ser lidt amatøragtigt ud, men jeg
har kun set tilfredse tilbagemeldinger fra deres kunder. Mht.
garantidækning kræver de at man sender kameraet til dem ved
reklamationer - desværre.

> http://www.technikdirekt.de

Dem overvejede jeg længe at handle hos. Meget lækkert opbygget
website, og en venlig kundesupport (jeg spurgte et par gange via
email og fik hurtigt svar). De sagde god for at man kunne indlevere
kameraet til en dansk forhandler ved reklamationer (jeg spurgte på
et Nikonkamera - det er ikke sikkert at det gælder for alle
mærker). Desværre var de godt 80 ¤ dyrere end Topvisionshop.

> http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp

Det er så vidt jeg husker en prissammenligner (som edbpriser.dk)
der bare finder tilbud på bestemte varer.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 29-09-02 15:04

Mht.
> garantidækning kræver de at man sender kameraet til dem ved
> reklamationer - desværre.

Også hvis du køber et produkt m. world el. Euro.guarantee, jeg mener bare at
du i så fald bare SKAL SØRGE FOR at garantibeviset er "stemplet" ved
modtagelsen. Hvis det ikke er, så er du lige vidt :(:

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-02 16:12

Et godt sted til prissammenligninger indenfor EU ( mest Tyskland) findes på
http://www.idealo.de/preisvergleich/MainProductCategory.html

Selv handlede jeg hos http://www.computeruniverse.net/ . Jeg sparede 25 % i
fht de danske. Leveringen var hurtig ( 3 dage ) og servicen helt i top.

mvh Henrik