MS Windows
briani 27239
Java problem
Fra : Olsen

Dato : 28-09-02 20:46

I et stykke tid har IE6 skældt ud over at Java 1.4 ikke var installeret
rigtigt. Nu har jeg slettet alt Java i Xp pro. Hvordan og hvad skal jeg
installere rigtigt?

--
Hilsen fra Olsen

snip@post8.tele.dk

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 28-09-02 21:27

"Olsen" <snipNOSPAM@post8.tele.dk> har med klæbrige fingre ramt
tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

>I et stykke tid har IE6 skældt ud over at Java 1.4 ikke var installeret
>rigtigt. Nu har jeg slettet alt Java i Xp pro. Hvordan og hvad skal jeg
>installere rigtigt?

Der er 2 løsninger :

1. løsning :

Windows Update ->

Under "Se også" :
Windows Update-katalog ->
Søg efter opdateringer til Microsoft Windows-operativsystemer ->
Vælg OS og tryk "Søg" ->
Vigtige opdateringer og Service Packs (24) ->
Nummer cirka 17 hedder :
Sikkerhedsopdatering, 4. marts 2002 - (Dato for udgivelse: September
26, 2002)
Hent den......

2. løsning :

Hent Windows XP Service Pack 1.