Tommy og Gixxer efterlyses!
Fra : Jette

Dato : 28-09-02 20:05

Jeg har en potentiel køber til Gixxer... og har videresendt hendes
e-mails til Tommy, men det ser ikke rigtig ud som om der sker noget...
bare det nu ikke er for sent...

Nogen der ved om Tommy er væk i denne weekend?

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Bent F.

Dato : 28-09-02 22:02

Hej Jette

Jeg er hos mine forældre lige nu, derfor intet respons...

Jeg kommer først hjem mandag og skal på arbejde, men du kan maile til mig på
fer@fakse.dk

mvh Tommy & Gixxer

/ Nu med lettet katte ejer der nødigt vil aflive sin missetat

Fra : Jette

Dato : 28-09-02 22:33

"Bent F." (Tommy) skrev:
> [...]
>
> Jeg er hos mine forældre lige nu, derfor intet respons...
>
> Jeg kommer først hjem mandag og skal på arbejde, men du kan maile til

Jeg har idag videresendt to mails fra en dame der hedder Sonja til
fer@cool.dk

Jeg har nu også sendt dem til fer@fakse.dk

Held og lykke med det

Mvh. Jette